Pipa

2009. augusztus 26., szerda

Egy kis zene

5 megjegyzés:

Somogyi Zsigmond írta...

khm...

pompom írta...

Jéé ezt te is felraktad...vagy te raktad fel előbb?
Nem én tettem fel hozzánk, de akkor bocsi :o(...

DuLittle írta...

ÁÁÁÁÁÁ de ciki!
Ne haragudj Zsigmond, tudom, most felzaklattam a lelkivilágod, lekoppincsoltam, elvettem egyedi szinezetét a blogodnak..Őszintén sajnálom, meg tudsz bocsátani?:) Na de legyen annyi pozitívum konklúzióként,hogy nekem is nagyon tetszik, és a jó zenét népszerűsíteni.. Egyébként tényleg nem emlékeztem hogy te is feltetted, de mondjuk egyébként is tőled van a link:)
Köszi Orsi hogy mellettem vagy, és megvédesz..ezt sosem felejtem el!:P
Na úgy tűnik fáradt vagyok..de ugye ez nem látszik????

Somogyi Zsigmond írta...

Nem tudom, hogy feltettem-e, de nem ott van a lényeg.
Inkább azon, hogy mintha rémlene, hogy ki mutatta neked ezt a videót...

pompom írta...

Ok, te mutattad Livinek, ennyi. :-)