Pipa

2009. augusztus 8., szombat

...

Holnap megyek a csongrádi zeneitáborba...
Egy csomót pakoltam, gyakoroltam is egy kicsit.
Már megint egy hét tábor.
Remélem jó lesz, és nem lesz unalmas, szigorú, vagy ilyenek. Ezt a tábort még nem ismerem, picit tartok tőle...
Mindegy, lényeg, hogy mi, békés-békéscsabaiak (3-an vagyunk), egy szobába kerüljünk!!
Hát remélem...

Aztán ahogy hazaértem, Békésen is megyek a Zeneitáborba., meg tábori nap, meg minden.

Egyébként eddig teljesen egyedül voltam itthon, anyáék elmentek 4 napra ilyen rokon-család-ismerős-barát látogatásra Bodrogra, Bécsre, Pécssomogyba (ahol születtem:)), és még egy város, csak nem jut eszembe.
Mamiéknál ebédeltem, és unokatesóméknál alszok, nemsokára megyek is, meg barátnőmhöz is benézek, ha még otthon lesz.

Hát ennyi. Már amúgy elegem van a számítógépből, örülök az 1-2 hetes szünetnek!
:)

2 megjegyzés:

Laura írta...

Az a "mégegyváros" az Mohács:)
Ja, és nem Bécsben voltunk, hanem Pécsett (jajj de fura így írni..).
:D:D:D

pompom írta...

Bécset írtam??? Hoppá...:D na mind1:)