Pipa

2009. augusztus 7., péntek

reggel

Jáj de fáradt vagyok...Hajnali 3 óta fent vagyok, és most fél 6.
Nem bírok aludni.
Tegnap este elkezdtem olvasni Watchman Nee könyvét, h lefárasszam magam és elaludjak.
Am van oka, h nem aludtammajd vasárnap elmondom:)

Fura, de tegnap este az ágyban azon gondolkoztam, hogy milyen lesz az 1. nap a suliban.
Milyen ruhába fogok menni, miről fogunk beszélgetni...
Hát normális ez?!

Ma reggel egyébként egy másik megdöbbentő ténnyel is szembesültem, de ezt is csak később mondom el.

Tegnap milyen nap is volt?
Jaaa csüt.
Tegnap festettem egy képet ajándékba. Híd volt rajta, az a híd, ami legszebb a világon.
Akarjátok tudni, melyik a legszebb híd a világon?

Mindig elfelejtem a nevét, és így nem tudom megkeresni a képét.
Szerbiában van, kőhíd, és olyan, hogy ívelt, és a folyóban visszatükröződik az egész.
és olyan kör alakú a híd alja meg a folyón visszatükröződő híd.
Annyira gyönyörű!
Egyszer el szeretnék oda menni.

Szeretem Watchmann Neet. Mármint az írásait, mert szerintem már meghalt.
Bárcsak ne kéne mindent megmagyaráznom...:)
Ja és Livi, ez az a könyv, amit te attál nekem.
Ábrahám, Izsák és Jákob Istene.
És tetszik:)

Na most már elég korán van, hogy reggelizzek, meg világos van, úgyhogy már nem félek, úgyhogy:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNIIIIINNNNG EVERYBODYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

Nincsenek megjegyzések: