Pipa

2009. július 31., péntek

Tóalmás

Békésről, Békéscsabáról, és Méhkerékről összesen 9-en mentünk vonattal.
Az útról annyit, hogy nekem nem volt fárasztó...
Sokkal hosszabbra számítottam, de hamar odaértünk.

Tápiószecsőről busszal mentünk Tóalmásra, és itt már nagyjából meg tudtam tippelni, hogy ki megy a táborba a buszról: vidám, fáradt fiatalok, nagy utazótáskával.
Amúgy kb a busz fele a táborba ment...

Ja és miután leszálltunk a buszról, még meg kellett tennünk egy 10 perces, egyenes utat, az összes csomagjainkkal meg mindennel együtt.
De ez csak mellékinformáció:-)

Szóval megérkeztünk, és bejelentkeztünk, mindenki megtalálta a helyét, megigazította a haját...

A tábori programot nem írom le részletesen, csupán néhány érdekesség:

Az esti játék este 9-kor kezdődött.
A csoportbeszélgetés este fél 11-kor.
Naponta 2x volt angolóra, az egyik 1,5 órás, a másik azt hiszem csak 1.
Hajnalban lehetőség nyílt fürödni a tóban, hogy pontot gyűjtsünk a csapatunknak.
Én ott voltam! :D
This program was called "jegesmaci". Találó...

Egyébként...vagy nem egyébként a t0 parancsolatot vettük végig, és bár már ismertem, meg hallottam róla, sokminden még most is eszembe jut róla, szóval voltak új dolgog, amikről eddeig még nem hallottam, és megragadtak...

És nagyon-nagyon sok színes program volt, sosem unatkoztunk, és ez jó!

:)

Szóval jól éreztük magunkat, sok mindent megtanulhattunk itt, új barátságok alakulhattak, meg minden, tudom, hogy kicsit sablon ez a szöveg, de így történt.

Bár azt nem mondhatnám, hogy ez egy szokványos tábor volt. Túl kicsi a hely és az időm, hogy mindent leírjak róla. De megyek jövőre is!

Nincsenek megjegyzések: