Pipa

2009. július 4., szombat

címerezés, catherina morland

Köszönjük Dudás Lívia fáradhatatlan kitartásodat, mellyel hozzájárultál hazánk kukoricatermelésben elért kimagasló eredményeihez.
Soha nem feledjük!
Köszönjük továbbá el nem múló szeretetedet a kukoricatáblák iránt, mely minden sorodból sugárzik.
Soha nem feledjük!
És bár sokan elhullottak e kemény küzdelemben, Te mégis kitartottál, példát szolgáltatván sok ezer fiatalnak, kik már szinte elvesztették abbéli reményüket, hogy a kukoricacímerezést túl lehet élni!
Soha nem feledjük!
Mármint azt, hogy te mindvégig kitartottál.

Úgy érzem, ennyi kijárt Livinek. :D

Ja! Ami azt az "I am Catherina Morland "-ot illeti, megcsináltam egy tesztet, h Jane Austen hősnői közül melyikre hasonlítok leginkább.
Ez jött ki, bár nem tudom, mennyire igaz.
Mindegy...(egyébként nehéz volt úgy csinálnom a tesztet, hogy ne tudjam, mit csinálok, mert a kérdések elég átlátszóak voltak. Tudtam, hogy ha pl erre kattintok, ez fog kijönni...na jó, azért nem mindnél tudtam...igazság szerint csak néhánynál tudtam...:D)

Kaptam egy hatalmas utazótáskát tegnap.
Tök ingyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?
Igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!

Vagy ti nem láttátok az Esti meséket??
:-)

Nincsenek megjegyzések: