Pipa

2009. július 27., hétfő

Hazatértem

Hazaértem...

Már megint vége egy tábornak. Gyergyó, gyerektábor, Tóalmás, Élet Szava tábor.
Hátra van még Csongrád Zenei Tábor, Békés Kerületi Egyházzenei Tábor.

Sok program erre a nyárra, de szívesen újrakezdeném az egészet!

Sajnos, vagy nem sajnos, nem tudom, de én egy tábor alatt, 1 hét alatt általában nagyon az ottani embereket, a környezetet, megszokom a szabályokat, szokásokat, és amikor a legjobban beleszokok, akkor véget ér. Ez így volt Gyergyóval, és Tóalmással is.

Most itthon vagyok, és próbálom megszokni, de most van időm rá, 2 hét.
Fogunk menni kosarazni a grundra a lányokkal, filmet nézni, fogok olvasni, picit tanulni, sokat pihenni, meg a szokásos itthoni teendők...
Ja és most újjítjuk fel a házunk hátulját is...

Lehet, hogy majd írok beszámolót Tóalmásról, ha már feldolgoztam az élményeket. :-))

Nincsenek megjegyzések: