Pipa

2009. július 23., csütörtök

Pihentető

Újra itt vagyok.. Most elég kevés alkalmam van nethez jutni, mivel az otthoni gép csak elvileg mentésre van, mert utána újra lesz rakva az egész... úgyhogy most a másik nővérem gépéről netezek:) (Én megoldom a problémát:P )
Pont ma van egy hete, hogy hazaértem Gyergyóból.. Érdekes, kissé többnek tűnik, bár azt hiszem hogy az emlékek ugyan olyan erősen bennem élnek. Erdély után Magyarország egy kissé fakónak tűnik, de majd visszaszokok, és remélhetőleg majd megint tudom értékelni a síkságot is.. Érdekes, Petőfit meg ez ihlette meg..
Tulajdonképpen a programom most kényelmes, szellős,és mégsem unalmas. Rájöttem, hogy nekem most tulajdonképpen olvasnom kéne,mert nagyon sok a kötelező olvasmány (örülök, ha a nyár végéig kiolvasom a felét) illetve az angolt folyamatosan ismételni kellene, mert érzem, hogy felejtek.. És erről a szintről, ahol eleve év végén tartottam nem nagyon engedhetem meg magamnak, hogy felejtsek, ha nyelvvizsgát szeretnék. Mégpedig szeretnék.
Pénteken megyek szalonnasütésre, a hétvégén kérdőjeles program még Szanazug is, ahol egy tábor lesz. Nagyon furcsa, hogy jövő héten meg kezdődik a szentesi gyerektábor,és megint megismerkedhetem közelebbről József történetével. Azt hiszem, hogy ebben a témában nagyon profin fogok már mozogni.:)
Itt is valszeg kézművest fogok csinálni, illetve itt a jelenetben is elképzelhető hogy részt fogok venni, illetve az összeállításában, továbbá a legkisebbeknél segítő csopvez leszek.. Na ez egy újabb kihívás az előző korcsoport után, (mármint a gyergyói csoportomhoz képest kisebbek) de biztos vagyok benne, hogy nem lesz semmi probléma, bízom Istenben.
Nagyon örülök a gyergyói csopvez partnereimnek hogy felkukkantottak, szeretettel várjuk ezután is őket.:) (Orsi nevében is beszélek, nagyjából egyformán gondolkodunk:D )
Úgyhogy én elvagyok, igen, volt már mozgalmasabb hetem is, de azért nem kell sajnálni, néha ilyen is kell:)

Nincsenek megjegyzések: