Pipa

2009. július 30., csütörtök

Átdizájnoltam

Na vééégreeee.. Ne tudjátok meg, mennyit gondolkodtam ezen a dizájnoláson, mire elkészült..Hát remélem hogy tetszik neked is Orsi, sokat dolgoztam vele. Ha nem, vannak még más sablonok is:)
Igazándiból most ha tehetnétek, teljesen jogosan megkérdezhetnétek, hogy hogy a csudában volt nekem ilyenekre időm? Nos, a képzeletbeli beszélgetés válasza ez volna: Hát sajnos egészen könnyedén, mert lebetegedtem.. Igen, sikerült, itt, Magyarországon is elkapnom ugyan azt a vírust, mint amit Erdélyben is összeszedtem. Szóval ma nem voltam a táborban (ők éppen ma voltak Derekegyházán,és én meg pont ma hiányzok!:`( ) pihentem, sportot néztem (úszó,és vízilabda vb-t) és 17:30-kor lesz a folytatás. Ez a betegség teljesen kiszívja az ember energiáját, ezért még a hajmosásig, meg a gyógyszertárig még mindig nem jutottam el.. Pedig lassan már tényleg illene, még naplemente előtt:D Annál is inkább,mert én a holnapi napon már nem vagyok képes feküdni. Számomra egy nap semmittevés (oké, ezt nem nevezem annak, de mégis csak az valamilyen szinten) is káó tud lenni, de kettő már tényleg túlzás.. Szóval holnap megyek a tábor utolsó napjára, punkt tum, a szervezetem sem alakíthat be, ki kell hevernem.:) Illetve holnap zenekar is lesz.. No meglátjuk, én szeretnék menni. Az ember tervezhet, de Isten végez.. Végülis valamiért megengedte Isten ezt a "szabit" nekem, és tulajdonképpen hálás vagyok érte, mert legalább pihentem.. Hát igen, nekem nagy hibám ez, hogy még nyáron is ha pihennem kell történnie kell valaminek.. Na de majd kinövöm:)
De azért már nagyon várom a zenei tábort, a jövő hetet, és egy szempontból még a suli is hiányzik. De csak egy kicsit..kicsit..nagyon kicsit..:)

Nincsenek megjegyzések: