Pipa

2009. május 1., péntek

Szülinapom

Utólag is írok pár sort, csak úgy,mint a Békési konfiról (lásd 04.28-ai írás,de most fejeztem be,amit akkor elkezdtem)
Köszönöm mindenkinek így utólag is felköszöntéseket, mind iwiwen,myvipen, de az élőben elhangzottakat is.:)
Tulajdonképp a szülinapom nagyon egyedi volt, pont a konfi első napjára esett, ezért ki is kellett mennem a felhívásra (szülinaposok kihívása)
Én az a típus vagyok, aki annyira nem szeret 1000 ember előtt kint lenni, mert a szülinapom van. Nem mintha annyira visszahúzódó lennék, csak..de végülis kimentem, Orsi kilökött, nem volt más választásom:D Ezt természetesen értsétek jól, aranyos volt. Kaptam egy sport szeletet ingyen, mondjuk értelme az volt:D
Szóval tényleg köszönöm a felköszöntéseket, a cd-t, énekeskönyvet, meghallgattam már:)
És Orsi várlak majd június 25-én, amikor meg te leszel nálunk, pont a szülinapodkor..:D
(És a nővéremé is)

2 megjegyzés:

pompom írta...

Oké megyek!
Ja amúgy csak a sportszelet miatt löktelek ki, ha nem mész ki, utólag megbántad volna...
Ingyen csoki! Kihagynád?! :-D

DuLittle írta...

Naná!:D
A sport szeletben is sok a cukor..kalória drágám:)
(Na ezt megkaptad:P )