Pipa

2009. május 1., péntek

És akkor jöjjön a 7:D

Na mostanra bepótoltam az elmaradásaimat:) Éljen!
A klarinétversenyen túl vagyok, Orsival Szentesen is találkoztam..ezen kívül netszes volt a hetem,de bírható..
Tegnap,(akárcsak Orsiéknál) bolondballagás volt a sulinkban.. Na hát ez a nap egy külön sztori..
De az legyen elég, hogy csurom vizesek voltunk a napjában úgy 3-szor,mivel 4 osztály ballag..:D
Az egész suli mondhatni fürdött, úgy tűnik Orsiéknál a rúzs, nálunk a víz kapta a fő szerepet.(ez volt a menő)
Bevonultak a végzős osztályok külön-külön, locsoló berendezésekkel, meg permetezővel..Vödör vízzel,(szegény Adri több vödör vizet is kapott,mert a bátyja az egyik ballagó :P ), palackokkal, melyek kupakja ki van szúrva..
Végülis az egész nap egy nagy szórakozás volt, a töri tanárom bezárta az osztálytermet, hogyha jön a 12/b, akkor kinyissa az ajtót, és lelocsolja a legelső embert egy pohárnyi hideg vízzel.:D
Úgyhogy a csütörtök szuper volt, bár du. volt egy-két netszesebb dolog is, de megoldhatóak voltak..
Nővérem most Tátrában van, (jó neki:D ) én erre a 7végémre az egész szobámat át akarom pakolni..Tanulni is kéne..Meglátjuk..
Illetve futni! Május 7-én az ELSŐ órában futjuk a 9/d-vel a 2000 m-ert..Vérnyomás mérés vagy 4-szer...
Talán ennyi..Tetszik nekem ez a 6 napos szünet (Május 1+7vége+érettségi szünet)
Sajnálok egyeseket, akik du. bejárnak az érettségizők miatt szerdáig :P (hihi)
Orsi egyébként jó rólad a kupás kép, ha már nekünk nincs, akkor csináljuk úgy egy kép elejéig, mintha nekünk lenne :D

Nincsenek megjegyzések: