Pipa

2009. május 16., szombat

Szokványos

Sziasztok!
Az utóbbi, hétköznapias bejegyzésem után természetesen megint sok minden történt..
Végre, vége a versek felmondásának, igaz, h én hétfőn is felmondok még 3-mat, de ez már csak a saját becsületem végett, had lássa a tanár, h maxra megcsinálom.
Tegnap volt ugye péntek..A sulit tegnap nagyon nehezen viseltem, utána 3-ig verset mondtam, (kihagytam a menzát) 4-re hazaértem, aztán beszélgettem egy kedves ismerősömmel, aki hívő,( itt dolgozik egy közeli boltban), és utána 21:30-ig zenekaroztam.. Utána még egy darabig fent voltam.A mai napom hasonló aktivitással telik, igaz, h mondjuk sehogy sem sikerül összehozni a barátnőmmel, Zsófival a találkozót,amit már oly régóta tervezünk..( Ő is abba a gimibe jár mint én, és ő is baptista)
Talán így visszatekintve a hétre azt mondhatnám, h az agytérfogatomnak biztos jót tett. Ennyi verset még soha életemben nem tanultam ennyi idő alatt.
Az a baj, h én már kissé a nyárban élek.. Túl sokat gondolkozom azon,hova megyek nyáron,és jajj,milyen jó lesz, Esmeráldá (Orsi) is jön...Pedig most a matekra kéne koncentrálnom..De mit tegyek..? Ahogy egy elég szigorú matektanár mondta ránk (az osztályra, amikor helyettesített): Mi bimbulák vagyunk..nagyonis..:D Ennyi,nincs mese..Ki lett mondva..Igaza van.. :)
Erről jut eszembe.. A múltkor helyettesített egy másik tanár, és hozzá intéztük azt a kérdést, h merre van a "valódi" tanárunk.. Erre azt válaszolta:
Körülbelül beteg. Körülbelül..
Mi: Tanár Úr, hogy lehet körülbelül? Most beteg, vagy nem?
Tanár: Nem tudom. Körülbelül..Mondtam már!
-szünet-
Igen, ezek az aranyköpések..
Holnap megyünk a zenekarral fellépni Makóra, úgyhogy nem ártana elkezdenem tanulni.:)
Na erről is eszembe jutott egy sztori, minek a lényege az,h feltette a tanár a kérdést, h mi Makónak a legszebb városrésze? Jön az okos válasz: Hát a hagyma!
Tessék megérteni..ez a gimnázium!:)

Nincsenek megjegyzések: