Pipa

2009. május 30., szombat

Szombat

Sziasztok!
Sajnos most is sietnem kell (pedig most hétvége van) de mindenképp szeretnék pár dolgot írni.
A mai napon volt a gyereknap a gyülekezetünkben. Szerintem nagyon szuper volt, én úgy láttam, h jól érezték magukat a gyerekek, kifutkározták magukat.. az anyukák szerint biztos ez is fontos.:)
Én is nagyon jól éreztem magam, csocsóztam, kosaraztam (A kis pimasz Orsolyával:D )...
Mert hát az az igazság, h egy hónap után végre láttam Orsit:D Jót kosaraztunk, jól lefáradtam, párszor ütköztünk, de semmi baj, az a lényeg, h őt lehetett rendesen dekkolni, fogni. :)
Egyébként még ami jó volt, az reggel a tanítás".Orsi apukája tartotta, ami nekem a meglepő volt, az az, h olyan dolgokat mondott egy olyan igei részről amit már többször olvastam, de amikbe még sosem gondoltam bele (Pl Jézus hogy tanított minden kihangosítás nélkül több mint 5000 embert?-nyilván nem csak erről beszélt, de bennem ez nagyon megragadt, mert tényleg, fizikálisan átgondoltam az egész történetet. Pont az volt a jó, h " le volt fordítva" olyan mai volt..) Talán részletkérdés ez, mégis elképzeltem az egészet, és jó volt újra átgondolni a történet egész tanulságát.
Nagyon örülök továbbá annak, h tudtam beszélni Zsófival, h eljött, és annak meg pláne, hogy utána V. Iminél tudtam Orsival egy fél órát beszélni.:) Nos, 5 hét után Szilvivel sem ártana.
Aztán elmentem Csongrádra fellépésre a nagy fúvóval, ami jó volt, csak egyszál pólóban kissé hideg volt.
Ami ámblokk leköti a figyelmemet, az az iskola.. Túl sok van most, túlságosan kevés időre, és ez túlságosan kevés kitartással társul. Fogalmam sincs, h élem túl jól a csütörtököt, 6 dolgozat, + ECDL vizsga.. De valahogyan biztosan lesz.
No de holnap vasárnap,pünkösd...
Hogy is olvastam? : Mert minden napnak megvan a maga baja..
Úgyhogy nem érdekel szombaton&vasárnap az iskola! :)
(Remélem ezt most tanárok nem olvassák.. Vagyis most jut eszembe, hogy dehogyisnem.:) Akkor elnézést..Nem akarok senkit sem szítani:)

Nincsenek megjegyzések: