Pipa

2009. május 4., hétfő

Hétfő:)

Bizony,a mostani hét sok-sok diáknak nem túl nagy álma volt,de hát ezen is túl kell esni (Érettségi)..Az biztos, h én ma gondolni fogok minden érettségiző ismerősömre.Nem lehet könnyű.
Én bizony pont ebből kifolyólag itthon lógatom a lábam.Ami nem azt jelenti, h nincs semmi dolgom, mert házimunka bőven van, klarinétóra ugyan úgy lesz, tanulni sajnos ezerrel kell, meg futni is kéne.. Úgyhogy tulajdonképp az egész du.-nom programját elsoroltam.:)
Az én drága barátnőm meg most van suliban...Na most bizony tényleg sajnálom, habár neki a tavaszi szünete volt nagyon Uri-Muri..Ahogy ő kifejezte: "Egyszer hopp-másszor kopp."Találó.
És hát még itt van ez a holnapi, holnap utáni szabad nappalom, amikorra még a világ összes dolgát besüvveszteném. Ilyenkorra számítom le a sétálás a parkban" fejezetet, a film nézés, a klarinétozás, tanulás, futkosás, versírás, és még kismillió értelmes dolgot.A gyakorlatban is megvalósuló dolgok viszont sajnos nem ezt az 'álomszép,mindenre van időm" helyzetet engedik előidézni a lelkivilágomban.
Az biztos, hogy szeretnék szerdán a 2-dik órában bemenni a volt ált. sulimba, az Erzsébetbe, és szeretnék eljutni még nővéremékhez is.. Barnus és Regus egyre nőnek, én meg alig látom őket:) (Azt hiszem ez egy soron belüli rím volt:D )
Én már a csütörtöki napomtól rettegek előre, mert az a matek, föci,kémia tz elég borzasztónak ígérkezik, és még nem is beszéltem a várható röpdolgozatokról..
Mindenesetre az biztos, hogy én az egekben leszek a 2000 m-erem után 8-9 között,és epedve várni fogom, hogy a második órában bemutathassam bríliáns matektudásomat egy matematika témazáró keretein belül.. Ezzel már csak az a baj, hogy magánügy. Vagyis egyéni szociális probléma.:)
Tehát ebből a bejegyzésemből is látszik, hogy élvezem a szünetet, az iskolára egyáltalán nem gondolok, és teljesen ki tudom ezt zárni.. No stressz, vmi ilyesmit hangoztatnak..:)
De rábízom Istenre, mert én ezt is megtehetem.:)

Nincsenek megjegyzések: