Pipa

2009. május 7., csütörtök

sokmindenről

Hát, eltelt az anyáknapja, a Ki mit tud, jó pár nap, mióta utoljára írtam...
Most vasárnap a mi csoportunk szolgál a gyülekezetben (Eszter csoport).
Az a feladatom, hogy felolvassak egy igeverset, ami nekem valami miatt fontos, és 1 mondatban mondjam el, hogy miért.
Ha elmentem a géptől, ezt fogom kereseni. :-)

Tegnap este a híradóban ezt hallottam:

Egy 34 éves brit állampolgár kapta meg a "világ legjobb állását", aminek keretében fél évet kell nyaralnia egy ausztrál szigeten 110 ezer dollárért.
Akit bővebben is érdekel:

http://www.origo.hu/allas/20090506-egy-brit-ferfi-kapta-a-vilag-kegjobb-munkajat.html

Kicsit meglepődtem...Ja és még néztem a Chelsea-Barcelona meccset tegnap.
A "kékeknek" szurkoltam, és erre barca nyert, mivel az utolsó 5 percben lőttek egy gólt.
Nem hiszem el...
De mivel én nem vagyok fanatikus focidrukker, és mindig a meccs első 5 percében döntöm el, hogy kinek szurkolok (amelyik csapatban szimpatikusabbak a játékosok...:-), hamar túltettem magam rajta, és elaludtam.
Ez volt tegnap.
Ma elvittem barnust az oviba, most itt ülök, ezután igevers, tanulás és suli.
:-)

1 megjegyzés:

Laura írta...

én a sárgáknak szurkoltam:D
hehe:D
de azért jó meccs volt, neem?