Pipa

2009. május 12., kedd

Akkorkezdjünkneki

Sziasztok!
Nagyon régen jártam erre, de már hiányzott is,hogy írjak..
Talán azt, hogy mi történt velem az utóbbi időben pár dologgal megpróbálom érzékeltetni:
-1 hónap múlva vége a sulinak.. Nyári szünet...Bizonyítvány--(ebből következiknyíl) Minden tanár most hajtat minket, az anyaggal, hogy kész legyünk, dogákkal..Abszolut nem zavarja őket az érettségi,(ahogy mondták nekem, hogy akkor már nem fognak dolgozatot íratni)
hajtanak minket.. Érdekes, mert rettentően fáradtnak érzem magam, és néhány dolog kissé le is csüggesztett( példának hozom a matek tz 2-esemet, amire csak pénteken hajnal 1-ig tanultam, minden példát áttekintve..) A magyarból május 15-ig még fel kell mondjam Balassi: Egy katonaének, és más ilyen könnyed nyelvezetű, frissítő egyszerűségű, és rövidségű verseket(egészen pontosan 5-öt, hétfőn mondtam fel 2-t).
Holnap egy angol tz folytatás várható, + csütörtökre a mentorom (aki a suliban az angol tanárom is, külön órákat ad angolból) az angolból idén tanult szavak 80%-át kikérdezi tőlem.Természetesen most hirtelenjében ezek jutnak eszembe, de ezeken kívül a röpdolgozatok mondanom sem kell,hogy mindennaposak.
Most kipanaszkodtam magam a suliról, de hát ez is hozzám tartozik mostanság:)
-A zeneiskola.. A maradék energiám ide összpontosul. Szerdán plusz klarinétóra, csütörtökön kiszenekari próba, pénteken kis+nagyzenekar. Vasárnap fellépés Makón,a fúvózenekari fesztiválon. Ezen kívül van egy darab, amit valószínűleg a Könyvtári előadáson fogunk előadni 3 lánnyal május 26-án. Velük heti 2 alkalommal találkozok. A klarinétvizsgám időpontja előre láthatólag 2 hét múlva lesz. Mondanom sem kell, sehol sem tartok még.:)
Aztán még ugye itthon tegnap rakták a linóleumot le, meg ilyesmi..Az is plusz dolog, bár a házimunkával többet is foglalkozhatnék.
Elég sok mindent írtam, mégis, ezek ellenére jó kedvem van: ma nagyon sok mosolygós pillanatom volt az osztálytársaimmal...

Nincsenek megjegyzések: