Pipa

2009. május 19., kedd

visszatérés

Sziasztok!

Őőőő...hát én Erdélybe voltam kirándulni egész hétvégén.
Megmásztam egy 1800 m-es hegyet, minek következtében úgy megfáztam, hogy itthon kell ülnöm betegen, és sajnos nem mehetek suliba.
Hogy fogom ezt feldolgozni???

Majd teszek fel jó sok képet, hogy akik nem szeretnek, vagy nem tudnak olvasni,vagy változatosságra vágynak, azok is jól érezzék magukat! :-)

Vége a misszióskonferenciának, és úgy hallottam, nagyon jó volt.
Majd arról is lesznek képek.

Egyébként mielőtt mentünk volna Erdélybe, mindenki mondta, hogy melegen öltözzünk, vigyünk vastag kabátot, sapkát, sálat, mert nagyon hideg lesz.
Elmentünk, és pirosra égtünk, mert a naptejet senki se tanácsolta...
A hegyen nagyon sütött a nap és fújt a szél.

1 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

ó, hát engem kellett volna kérdezni:P
kár, hogy erre nem jártatok.