Pipa

2009. április 30., csütörtök

1kicsi magamról és másokról is

Jó nap volt ez mai.
A suliban bolondballagás volt...:-D
Tiszta rúzsfoltos lettem, alig bírtam lemosni. ..
Délután meg elmentem futni, hogy végre sportoljak valamit.
Ahogy hazaértem, kitört a vihar...:-o
Majdnem agyonáztam, de mégsem.
Most olvastam laura blogját (Laura a nővérem), szerintem jó:

http://lauralisztes.blogspot.com/

:-) Most pediglen mennem kell, igaz hogy holnap nincs suli, de ennyi gépezés épp elég volt most...
:-)
Ja és Livi is fog írni, csak klarinétversenye volt, ahol nagyon szépen fújt, és most pihen, meg pakol, tanul, fut, zenesuliba megy, imaházba megy, szóval majd ír. :-)

Elfelejtettem megemlíteni, hogy tegnap én is voltam hangversenyen, oboáztam.
De erről később...

2 megjegyzés:

Laura írta...

jajjj de kedves vagy drága húgom:D
h megemlítetted az én kis egyszerű blogomat:)
hálásan köszönöm:D
ja, és a megjegyzéseket is:)

pompom írta...

Nem! Én köszönöm! :-P