Pipa

2009. április 8., szerda

Igen!Igen!Éljen!

Szünet van!
A tényt felfogni még teljesen nem tudom. Az utóbbi 3 napban olyan voltam mint egy..fogyatékos..Vagy nem is tudom.. Első nap (hétfőn) csak nagyon szenvedtem, tegnap már énekeltem szünetekben, ma pedig a kettőt egyben. A tanárok mondjuk ugyanúgy hajtottak minket, és már egy kicsit elegünk volt.. tegnapról mára 5 órát aludtam, mert Romeo és Júliát olvastam..
De egyébként minden oké, most msn-eztem Orsival, hát hangosan nevettem..Most úgy felszabadultam..:) Jön a húsvét.. Pénteken át szeretnék menni a HMVH-i baptista gyülibe, mert ott lesz Balogh Barnabás..A szünetben sok mindent szeretnék csinálni, és aktívan szeretném eltölteni (természetesen kipihenni is magam)
Dolog az van bőven, pakolászni való is, szeretnék egy kicsit többet Bibliát olvasni, énekelni pár ifis éneket, olvasni, angolozni, meg ilyeneket..:)
Azt üzenem minden diáknak, hogy használja ki a szünetet..ezen kívül már csak egy érettségi szünet lesz, és utána már évvége..és NYÁR..
No de ennyire ne szaladjunk előre.Addig még itt lesz nekünk egy ifi konfi is:)

3 megjegyzés:

pompom írta...

HAHA!!!
Remélem jó lesz ez a szünet, és elég aktív leszek, nem úgy minr ma...
:-)

DuLittle írta...

HEHE!
Orsi!Mindenhogy, csak ne így tovább!:)

Berta írta...

ne aggódj Livi, az érettségi szünetig hamar el fog telni az idő. Bár lehet, hogy csak nekem, mert MATEKÉRETTSÉGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Mindegy, biztosan túlélem....