Pipa

2009. április 28., kedd

Konfima 2009-Békési Konfi

Sziasztok!
Ma megyek klarinét versenyre, ezért sajnálatos módon nem kell iskolába mennem, csak izgulnom, hogy hogy sikerül.Tulajdonképp jól járok, főleg ha azt is figyelembe veszem, hogy úgy kb 1 óra múlva Orsival találkozok..Mert eljön meghallgatni:) Igen, egy kissé deja vu érzésem van:) (Ő is ezt írta még a szülinapomkor:)
Nagyon szépen köszönöm Orsi a felköszöntést, a névkreáció sok szép emléket tartalmaz, a és neked is köszönöm Meli, tulajdonképp a név sztem így a legjobb..lány-Lívia.:)
Nos, milyen is volt a konfi?
Megpróbálok sűrítve írni, hogy ne untassak senkit.
A pénteki napon kávéház volt, játékok (j)éggel,amikor is nyertem egy Spurgeont aláírás gyűjtésben.:) Illetve egy "koncenrt" ami sztem nagyon jó volt. Egy erdélyi(?) lány énekelt..csak sajnos nincs még cd-je..De én igen erősen ajánlanám neki.:)
A szombati nap..Huhh,igen,eseménydús volt.Reggel Görbicz Tamás beszélt az ima alapjairól (ha jól emlékszem). Jókat mondott, igaz mondjuk, hogy az egyik részén nem voltam bent,mert Orsi angyalka volt,és kint voltam vele.
Aztán dicsőítés, játék,ebéd..És a felismerés, hogy hoppá, szétment a klarinétom. Nem volt túl kellemes, de jó próba volt..Mivel ma klari verseny van.:) De érdemes volt bízni, megcsinálták a zenesuliban.(Liszteséknél is közel jártunk a megoldáshoz)
Aztán vissza mentünk az imaházba, B-matt koncertre, utána még egy kis szabad pogram (beszélgettem, meg utána elmentünk Orsival meg Julcsival a cukrászdába, és ledobtuk magunkat a Sportcsarnok mögötti füves területre sütizni:)
Révész Jonatán előadása volt még, dicsőítés..Szerintem a szombat este különösen jó volt, talán erről az előadásról is tudnék úgy fél órát beszélni.:) leszámítva a dicsőítéskor a hangerőt (a hangfal előtt netszes volt), de nagyon tetszett az a gyakorlat, hogy közben imádkoztunk csoportosan, több témáért.
A vasárnap is gyorsan elröppent, tuladonképp azt mondhatnám, hogy a lezárás nem is lehetett volna jobb. Veres Ernő bácsi prédikált, és olyan érzésem lett, hogy gyakorlatilag nem lezárja a konfit, hanem kinyitja a hétköznapokra. Sokat kaptam, sok dolgot elmondott, és rányitotta a szemem arra, milyen fontos másokért imádkozni, és Istennel tartani a kapcsolatot, mert ha ez elszakad, akkor az jelenti Istentől is a távolodást. Jó volt hallani a bizonyságtételeket, hogy Isten meghallgatja az őszinte imádságokat, csodákat tesz...
Egyszóval a vasárnap szuper volt,kár, hogy a vége volt.
Az egész konferencián sok érdekes dolgot, és sok olyan dolgot hallottam, amit tudtam, de megdöbbentett, mennyire fontos az Imádság. (Természetesen tudtam, csak így hallani is kicsit más volt)
Egyszóval én nagyon örülök hogy ott lehettem, örülök a témának, az embereknek, a klarinétnak hogy sikerült megjavítani..és hogy találkozhattam Orsival.
Tényleg csak gratulálni tudok a békésieknek, nagyon sok munka lehetett benne, de Isten megáldotta azt.
Köszönöm hogy elolvastátok, rövidebbre egyszerűen nem tudtam írni:)

1 megjegyzés:

pompom írta...

Ugyan, megszoktuk!
De köszi...:-)