Pipa

2009. április 11., szombat

szombat reggel

Úgy döntöttem ma reggel írok a blogba, mert aztán ablakpucolás, takarítás, ajjaj...

Ma reggel (NAGYON kora reggel) elkísértem anyát a boltokba.
Ez olyan ünnep előtti bevásárlás volt. A pékség előtt kint maradtam vigyázni a biciklikre, és akkor jött egy nő.
Nekiment anya biciklijének, ami majdnem felborult. Sietett tovább, amikor szembe került egy kislánnyal, és elkezdték a szokásos "ide-oda lépkedést", amikor ugye én jobbra kitérek, erre ő is, akkor most balra, erre ő is... Na mindegy, elnéztem ezt az asszonyt, hát neki sem jött össze ez a mai reggel.
De ez mindannyiunkkal előfordulhat.
Én például elég veszélyesen közlekedek a bevásárlókocsikkal.
Érzékem van oda állni, ahol a legkisebb hely van...

Holnap húsvét hétfő, oboáznom kell az imaházban.
Éneklünk a tinikórussal. Tegnap is énekeltünk.

Mennem kell ablakot pucolni :,(

Nincsenek megjegyzések: