Pipa

2009. április 2., csütörtök

Suli, közeli jövő, stb

A mai nap más volt, mint a többi, ugyanis csendes nap volt a suliban.
Jó volt, különösen amit a szeretetről mondott a lelkész.

Gyors megnézem, hátha fent van a neten...ok, nincs fent, megnéztem.

A lényeg az, hogy a szeretethimnuszt (ami a Bibliában is megtalálható a Korinthusi levélben:-)), mai nyelven fogalmazta meg.
Ezt már más is megtette, kicsit elcsépelt a próbálkozás, de most ez az átfogalmazás tényleg tanulságos volt.
Ja amúgy meg az Immánuel együttes zenélt. Nekem kicsit erőteljes volt, de jó volt, hogy eljöttek.

Ezután volt a csoportos terápia (beszélgetés:S), amit...nem különösebben vártam...
Egy csoport ember ül a széken, és olyan kérdésekre kell válaszoljanak, mint a :

Te mit gondolsz életed jelenlegi folyásáról?

Vannak barátaid?

Miért nem akarnak manapság a fiatalok a templomba menni?
stb...

És persze senki sem szólal meg, mindenki retteg, hogy felszólítják, hát szóval ezt valahogy nem vártam...

De végül nem ez lett belőle, mert bár ezek az idétlen kérdések megmaradtak, eltértünk a tárgyról, és végül talán még élveztük is. :-)


Amúgy meg: ezen a hétvégén se leszek itthon, mert megyünk a békési tinikórussal Miskolcra és Hernádszentandrásra. Már várom, mert tuti jó lesz.
Csak mostmár el kellene kezdjek többet oboázni, mert több énekbe is kell fújnom, és...mondjuk úgy, nem mindig vagyok a helyzet magaslatán. :-)

Hát ennyit mára, aki végigolvasta, annak köszönöm :-))

2 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

nagyon szívesen:D

DuLittle írta...

Én is elolvastam:)!