Pipa

2009. április 4., szombat

Itt a tavasz






Bizony bizony..
Napsütésre ébredtem..(Khm...Jó sok óra alvás után)
Ez után elindultam utamra..Boltokba, ide-oda.. Közben nem tudtam betelni a természet szépségével.. A levegőben virág illat lebeg, a fák virágoktól roskadoznak, és kinyíltak a kerti virágok is.. A madarak csicseregnek, a nap hétágra süt...
Holnapra az a tervem, hogy kimegyek a Kurca partra, és kint tanulok a mólón...Remélem összejön, nagyon szuper lehet! (Nálunk póló idő van:)
Elötte beszéltem egy jóóótt Orsival, és így eszembe jutott ő is..
Tudniilik volt, amikor itt volt ebben az időszakban Szentesen.. Tehát azon gondolkodtam, hogy ez oly tökéletes volna, ha most ő is itt volna,és emellett a természet is így tündökölne..
De sajnos ez most nem alakúlt így, ezért maradtak nekem a képek nosztalgiázásképpen, amik még kb. 2 éve készültek.
Úgy gondoltam, megosztom ezeket most veletek is, de csak pár morzsát:

3 megjegyzés:

LisTib írta...

Hm, ez a "pár morzsa" is jól esett. köszi, Livi!

pompom írta...

De kicsik voltunk! :-O
Hát igen, ez már régen volt...

DuLittle írta...

Hát nagyon szívesen, örülök ha ez másnak is jól esett.:)
Bizony-..Rég volt már..És mennyit változtunk!
Erről most eszembejutott egy ének:
"Száll az idő,mint röpke gyors madár.."
Igaz, hogy az inkább evangélizáló ének, de most ilyen formában klappol.:)