Pipa

2009. április 4., szombat

Egészséges életmód

Kedden elhatároztam gyorsan&frissen, hogy mától kezdve igenis,futni fogok.
Tavaly ezt csináltam nyáron, meg hellyel-közzel suli közben is.
Nyilván nem is meséltem arról, hogy kedden nem voltam suliban, mivel kísérőként korházban voltam. Nem volt túl kellemes ott várni több mint 3 órát, de mondjuk megérte, illetve nem kellett úszás órán lennem. (Ki nem álhatom az úszás órát!! Vizes lesz a hajam..Utána egész nap olyan leszek, mint egy fogyatékos, mert olyan fáradt leszek..Nem tudok fennmaradni normálisan a vizen,ezért egész végig taposok-mondhatni- és úgy meg elég nehéz 12 hosszt megcsinálni..:) )Bár nem is meséltem meg, hogy én úsztam már Gyurta Danival egy medencében! Sőőt, többször is láttam úszni, és meg kell hogy mondjam, az öccse is közel olyan jól úszik mint ő.(Hmvhelyen volt az úszótábor)
Tehát visszakanyarodva a témához kedd óta folyamatosan futok suli után. Igen, ez nagy szó. Csütörtökön majdnem feladtam, mert nagyon fáradt voltam, másnap dogák halmaza..De végül kitartottam: És megérte!
Én mindenkit bátorítok arra, hogy sportoljon vmit, mert felpörget, pár kilót levisz, és jól is esik..:)
Te mit sportolsz?

4 megjegyzés:

pompom írta...

Úszni csak kicsit tudok (ez azt jelenti, hogy körülbelül 5 karcsapásnyit:-)), kosarazni szeretek, futni mikor hogy, de most már ráhúzok, mert lemaradok Livitől...:-)

Berta írta...

én csak tollasozni szeretek, mondhatom, hogy tudok is. Más sporthoz nem értek, és akkor még elég enyhén fogalmaztam. A sport nem az én területem. Azzal egyetértek, hogy egészséges, ezért is néha ráveszem magam, hogy csináljak valamit, de ez nagyon ritka. Amúgy most jut eszembe, hogy a bicajtúrákat nagyon élveztem!!!!

Melinda írta...

Ha végre teljes lesz a rend, felülök a szobabiciklire...:):)
+most már jó idő van, az igazi kerómra is!!

DuLittle írta...

Orsi: Mindig is tudtam, hogy hasonlítunk.. Jó érzés hallani, hogy nem csak én vagyok az úszáshoz ennyire tehetségtelen:)
A bicikli jó választás..Bár az sztem is tény, hogy egy biciklitúra élvezetesebb mint mondjuk a szobabicikli, de viszont közben nem kell a kreszre figyelni:D
Egyébként tollasozni is jó móka:)
Ami nekem még bejön, az a csocsó, és a ping-pong.. A csocsó..Ó, be szép emlékek..Igaz Orsi?=) (Lukácsék)