Pipa

2009. február 3., kedd

Végre itt=)

Sziasztok!
1 teljes hete nem voltam számítógépnél...Vagyis netnél.
Nos, nagyon sok közlendőm volna.De most is,mint mindig, időhiányban szenvedek.
Több dolog is eszembejutott ez idő alatt, hogy majd leírom:Remélhetőleg ha egyenesbe jövök időileg akkor mindent bepótlok.
Most röviden, és nagyon tömören vázolom mi történt:
Az első ECDL vizsgán sikeresen túljutottam
Beindult a kamarazenélés, argó még kevesebb idő
Sokat kell tanulni..Bethlen történeti verseny,kötelező részvétel, 50 % alatt egyest osztogatnak szeretett tanáraim.
Vasárnap kint voltam gyülekezetben életemben először a kicsikkel (úgy,hogy be voltam osztva).Az Úr nagyon megáldotta,és csúcslétszámú kicsi volt:20-an voltak,mi pedig ketten. Nem volt kis feladat.Mégis tapasztaltam azt, hogy Isten velünk volt.Nagyon tartottam attól, hogy pl. játékban hogy állom meg a helyem majd a gyerkőcökkel.Jó volt tudni, és érezni,hogy nem nekem kellett megállnom a "helyem".
Miközben kint voltunk Hédivel, a Wesselényi utcából eljöttek testvérek.Jó volt találkozni régi ismerősökkel, és új arcokkal.
Közben eljött hozzánk leendő lelkipásztorunk is,Balogh Barnabás. Én őt ismertem eddig is, hallottam is már szolgálatát (Szegeden a hálaadó napon),de nagyon jó volt.Örülök, hogy ő jön.(A lányainak akiket Konfin ismertem meg Békésen ugyancsak)
Talán gyorsan, tömören, ennyi.Most olvastam ki Frank Sanyi bácsi könyvét (Búcsú Babilontól). Tulajdonképpen nem értem,miért csak most.Nagyon sok mondani valója van, nagyon megszólított. Továbbá megismertem az ő látását is konkrét dolgokban.
Talán most ennyi..Sok minden történik körülöttem, a festés is zajlik még, csak ki tudtuk szabadítani a gépet(Helyzetkép: Egy szoba,középen minden, a számgép asztal meg kifordítva)
Mindenkinek szép estét!
Ui. Orsi,kitartás.Amikor tudok jelentkezek.És köszönöm, hogy írtál.
+Ui2:Gratulálok a nyelvvizsgához Drága Orsi! Mondtam hogy meg lesz a listening, és nagy reménységem van azt illetően is,hogy a szóbeli része is ki van pipálva.Nem könnyű időszakon vagy túl.

Nincsenek megjegyzések: