Pipa

2009. február 27., péntek

Lényeg

Nehéz behozni egy hetes lemaradást, ugye?
Alig győztem olvasni. :-)
Nahát én még csak arra emlékszem, mikor mondtad, hogy lesz ez a Bethlen verseny, és tuti karót kapsz, mert szinte lehetetlen megtanulni. Ezek szerint mégse. :-)

Nekem ez a mai nap fura volt.

Reggel felkeltem, későbbi busszal mentem, ami késett, 10 percet késtem.
Csodás, aztán olaszon akármikor kérdeztek, ha tippelni kellett, rosszul tippeltem.
Pedig jól szoktam, tehát még csodásabb.
Aztán angol, kémia, semmi különös, leszámítva hogy orvosira akartam menni, a kémiát mégse fogom fel.
Viszont azok a rácsmodellek igazán érdekfeszítőek.
Biztos SOKAN vannak, akik arra szánják az életüket, hogy ilyeneket találjanak ki...

Aztán tesi, floorball, igazán érdekfeszítő volt. A 10 perc alatt, míg pályán voltam, adtam 1 gólpasszot, lőttem 1 gólt, aztán 8 percig csak úgy voltam.

Tudjátok ti milyen hosszú idő az a 8 perc?!!

Tesi után rájöttem, hogy még élek, és nyilván elvárják hogy bejárjak órára, úgyhogy úgy döntöttem, megyek matekra.
Az nem volt rossz, csak unalmas. Aztán írtam egy HITTAN TZ-t, azt hiszem Mózesről. Vagy mégsem?!

Mindegy, megírtam, mentem enni, aztán mentem a könyvtárba, ahol a "Cinema c. újságból megtudhattm, hogy Angelina Jolienak hány tetkója van, és melyik mit jelent.
Tök érdekes volt...(aki nem ismer, ez azt jelenti, h:nem értem miért raknak ilyet az újságba, kit érdekelnek Angelina Jolie tetkói?!)
Ezek után énekkar, aztán oboaóra, busz, tömeg, itthon, a 2 nővérem nincs itthon, enyém a fél szoba!!:D
Ennyi. Elfáradtam, túl átlagos volt ez a nap...
:-)

2 megjegyzés:

LisTib írta...

Szia Orsi, Szegeden a statisztika óra gyönyörű függvényei elől elhajolva írom, hogy:

személyiséged integritása teljesen az átlagos szinten mozog, nem csalódtam benned :)
Azaz: megint rád ismertem arról, amit írtál.

Puszil Apa

LisTib írta...

Ja és ez POZITÍÍÍÍVVVV!!! volt...