Pipa

2009. február 21., szombat

minden

Végre hétvége.
Ma már 8-kor felkeltem, mert anya és Berta elmentek karvez tanfolyamra Békéscsabára, amit Oláh Gábor tart. Laura elment Gyulára REMA tanfolyamra, ma vizsgázik. Apa és Balázs elmentek vásárolni, Bálint és Gréti elmentek ajándékot venni, mivel ma van apa és Barnus szülinapja.
Tehát: Barnus és Beni maradt itthon velem, magyarul nekem kellett vigyáznom rájuk, ez az oka korai ébredésemnek.
Meg az hogy nagyon furát álmodtam, de azt nem írom le. :-)
Délelőtt takarítottam és próbáltam Livit felhívni, de nem vette föl.
Majd eljön az az idő, amikor ő is ír a blogba, higgyétek el. :-]
Ma lesz ifi, téma: az újjászületés.
Hmm...remélem tudnak újat mondani...
Ja és most éppen az Isten öklét olvasom, Forsyth írta.
Elején tartok, várom h beinduljanak az események.
mennem kell, sziasztok:-)

Nincsenek megjegyzések: