Pipa

2009. február 16., hétfő

Answer

Szia!
A Kazinczyra kaptam egy ötöst.Bolodog voltam,elértem a célomat.:)
Az a baj,hogy most minden naponom minden perc ki van számolva.Erröl a sajószentpéteri konfi jut eszembe:"Mennyi energiát pocsékolunk el,amikor most van pedig a legtöbb" -Így is van..normál esetben..Most viszont úgy érzem,hogy maxon ki van használva az energiamennyiségem,és még egy kicsi,és összeomlik a rendszer.Ez a testies gondolkodás,de ugye én nem eszerint akarok gondolkodni, és ha Istenre nézek,akkor egyáltalán nem érzem ezt így..
A tesztről annyit,hogy sztem van benne igazság,külön-külön.De tény és való, hogy szerintem ezek oda-vissza valamilyen mértékben igazak mind2-re.(Habár nekem nem tetszenek a szivárvány-szineim,de sebaj,szerinte ezek az ÉN szineim:D)
A mai,tegnapi meg azelötti:) napjaimat nem kezdem el vesézgetni.A festő visszatér c. SzappanOpera folyik nálunk (Rendes a festő,semmi baj nincs,csaklegyünkmártúlmindenen!) úgyhogy pakolni lesz mit,ez is plussz időt vesz el(nem keveset).A tanulnivaló sok.(Folyamatos tudásigényemmel próbálnak a tanárok haladni-enyhe túlzással mondom ezt):)
Elfelejtettem a névnapomról szólni még anno.(febr 12-én volt)
Ez most úgy jutott eszembe hogy megkaptam a csomagodat.
Sztem azzal egyáltalán nem túlzok,ha azt állítom,hogy ilyen nagy meglepetést egyik ajándékom sem okozott,mint ez.Annyit röhögtem,Te Orsi:)Ez valóban nagyon "cuki" volt:)(Kívülállók kevéért: Egy Lilfees pudingport kiegészítőkkel,plussz matricát küldött) Képeket majd rakok fel,hogy dekoráltam ki:D Valóban nagyon csajos,(ahogy írtad) és egyébként gondolkodtam még anno rajta,hogy kipróbálom,csak túl drágának ítéltem.Hát az a lényeg,hogy nagyon ismersz,jó poén volt,amikor megláttam a liftben,még arra gondoltam,hogy ennyire lüke nem lehetsz,biztos csak beleraktál vmit a dobozba--Aztán amikor itthon megnéztem..(Hát akik ismernek talán tudják) hogy akkorát néztem..És olyan jót nevetem hangosan:) Köszönöm Orsi!Aranyos volt a leveled,azon is nevettem,a poénjaidon (amik tényleg egy kissé fáradtak):P meg aranyos volt amit írtál.Ezt nem fogom elfelejteni!!:)
És ez úton itt is köszönöm a névnapi köszöntésüket azoknak,akik gondoltak rám.
Arrive dierci! -Ahogy mondaná az olasz,ugye Orsi?:)

1 megjegyzés:

pompom írta...

:D
Nem csalódtam benned (a válaszodban:D)
Hmm...UGYE HOGY MINDEN ÁLMOD AZ A LILLIFEE-S PUDING VOLT???
Amint megláttam a boltban, eszembe jutottál.
:-P
Örülök h örülsz. :-)
"A festő visszatér c. SzappanOpera" ? :D:D:D
:D:D:D:D:D:D
Hát ez...:D:D:D