Pipa

2009. február 14., szombat

Írok:)

Sziasztok!
Régen írtam,..Nagyon régen.
Ennek több oka is volt.
Orsi próbálta közben tartani a frnotot,ám háromszor is próbált írni,csak a blogspot nem engedte..
Én is megcsináltam azt a szivárványos izét,volt egy-két szó,amit nem értettem(pedig szótárban is néztem) de sebaj,ami szimpibb:)Azért a lényeget kivettem.:)
Leírom a csütörtöki napomat (legalább megértitek miért nem írtam egyrészt):
Reggel kelés 4:30-kor.
Tanultam..Aztán elmentem suliba.
Onnan Kazinczy..És szaladás a buszhoz,hogy elérjem a 3:05-öst.Ez nem jött össze,tehát 3:55..Izgulás,hogy fellépésre odaérjek(fél5-re kell jönni).Rájövök,hoogy ez totális képtelenség, mert 4:25-kor ér be a busz..Gyors telelek.
Aztán eljutottam a zenekari fellépés kezdéséig,az a lényeg.:)
Onnan nővéremékhez(Apeh-es papírt kell kitölteni,mivel nyáron dolgoztam)
Onnan a korházba,mert az egyik közeli rokonom bent van.Utánna szaladás negyed8-ra a zenesuliba,mert kamarzenélés Livivel. Aztán hazaestem 8 után.
Kb így nézett ki.Utánna még tanulás.:)
Tehát ennyi.Bővebb információ késöbb,habár most nem otthonról írok(Tönkrement az egér,és nem nagyon támogatják,hogy bekapcsoljam:)

Nincsenek megjegyzések: