Pipa

2009. február 3., kedd

Mai napomról

Akkor a mai napomról...:

05.15: Felébredek...ránézek az órámra...MÉG CSAK 5.15 VAN, HOGYHOGY FELÉBREDTEM?! ...visszaalvás...enyhén érdekes, kissé ijesztő álmok...

05.30: Felébredek...ránézek az órámra...MÉG CSAK NEGYED ÓRA TELT EL?! Miért nem tudok rendesen aludni??

06.00: CSRBRZKTBRCSKRT...! Ááá! Lecsapom a csörgőt 1 másodperc után, gyakorlat teszi a mestert.

06.15: Még egyszer lecsapom a telefonomat. Felülök.

06.25: Lejövök a galériáról, reggeli tennivalók, stb. Bepakolok a táskámba, és rájövök:
  1. Ma angol szódoga
  2. Ma bioszból valószínűleg doga.
  3. Ma kémiadoga.
  4. Nincs meg az irodalom fogalmazásom.
  5. Olasz tz.
  6. Ma fogorvos, az oboaórám idejében, tehát szólni kell a tanárnak, hogy 1,5 hét kihagyás után ismét nem tudom jelenlétemmel az iskola színvonalát növelni.
  7. Ma szülői értekezlet. Anyáék tudják?!
Így indult a napom. Illetve dehogy.
Rögtön ezek után beültem a nappaliba, és elolvastam a NapiIgét, amely arról szólt, hogy hogyan érhetünk el sikereket az életben. Különösebben nem fogott meg, de megjegyeztem és imádkoztam, hogy Isten legyen velem ezen a napon, amely elvileg nem sok jót tartogat számomra.

Ezen a napon furcsa dolgok történtek velem.
Elmaradt a biosz doga.
Kémia előtt beszéltem a tanárral, hogy nem tudtam tanulni, mert nem voltam itt és nyelvvizsgáztam, nincs lapom, stb. Fel voltam készülve a keresztkérdéseire, amik őt jellemzik, ehelyett csak annyit mondott: Rendben van.
Ennyit.
:-)
Aztán elmaradt az olasz tz.

Szóval Isten rendbetette a dolgokat. Illetve...ami a menzakaját illeti...dehát minden csak hozzáállás kérdése.

A fogorvost túléltem, a napot túléltem, megyek tanulni, hogy a holnapot is túléljem.
:-)

Nincsenek megjegyzések: