Pipa

2009. február 7., szombat

A mai nap,és gondolataim

Nos.Lám Orsi nem jut most nethez,tehát én írok megint.:)
Elérkezett a szombat.Ma valszeg vége a festésnek is,eztán kezdődhet az egész lakás pakolása,selejtezése.
Ma mindenképpen menni szeretnék Csongrádra az előadásra (Isten szerint való zene-Bakai Laci tartja).Tuti sokan lesznek,mivel Csondgrádon van ma a tábori fórum,és ennek is nagyon örülök,hogy találkozom egy-két ismerős arccal.
Miközben nem volt net,azon gondolkoztam,hogy milyen keveset írok arról,hogy milyen megtapasztalásaim vannak, hit,ilyesmi..
Vasárnap,és miután kiolvastam egy könyvet,azon gondolkoztam,hogy milyen furcsa,hogy Istennel meg lehet mindenkor mindent beszélni bárhol.Teljesen hétköznapi dolgot,vagy mikor a suliban vagyok,és vmi nehéz..Bármi--És hogy ezt én eddig milyen ritkán gyakoroltam.Hiszen nem abból áll a hívő élet, hogy reggel-este olvasok Bibliát, meg imádkozok, hanem alapvetően Istennel vagyok kapcsolatban egész nap.
Találkoztam olyannal a suliban, hogy őszintén beszélgettünk a Bibliáról, annak tudományos állításaimról.Nyilván a Bibliát hit nélkül nem lehet elhinni (a feljegyzéseit, történeteit ,habár sok tudományos,régészeti,és különböző bizonyíték támasztja alá hitelességét, csak ez vhogy kimarad a "köztudatból").Most az Evolúció-Teremtés témát rágtuk megint át. Nos, annyira sok "bizonyítékot" hoznak az Evolúció mellett, hogy esély sincs arra, hogy elmondjam nézetemet,mivel a meggyőződés 100 százalékos.Ezt tanítják az iskolákban,tudományos iratokban is sok helyen..Tehát érthető, hogy miért ilyen biztosak a nézetükben.Ezért eltökélt szándékom, hogy elolvasok pár ilyen könyvet, mert igenis, a Biblia mellett is áll megannyi bizonyíték, csak erről éppenséggel kevesebbet hallunk.(Vagy talán nem is kíváncsiak rá)
Az is nagyon elgondolkoztatott, hogy miközben olvasok egy-két életregényt, kiderül hogy mennyire átadták a szerzők életüket az Úrnak. Csodákat tapasztaltak meg, nyilván a nehézségeket is,mégis,ez mennyire jó.Nos, azon gondolkoztam hogy nálam ez a gyakorlatban hogy működik,mennyire figyelek Istenre,az Ő szavára,véleményére,mit szeretne,hogy tegyek, és mi az,ami neki nem tetsző dolog.
Mert bizony fontos az,hogy megéljem a hitem,eszerint legyek,tegyek.Mivel ez az enyém,és nem szeretném csak mint vallásként megélni, nem beszélve arról, hogy az Istennel való élő kapcsolat,a megtapasztalások, a szolgálat,mind mind annyi sok örömet, és máshonnan meg nem kapható békességet,boldogságot adnak(Istentől jövőt),amit buta lennék elszalasztani.Hiszen igaz az,ha vki megtalálta A kincset,az miért ne használná,tartaná azt meg?
Mostanság tehát elég sok dolgot átgondoltam, és sztem mondjuk nem is árt ezeken többször gondolkozni..:)
Remélem érteni lehetett amit mondani akartam.Én értem:)

Nincsenek megjegyzések: