Pipa

2009. február 27., péntek

Jól látod:)

Sziasztok!
Fogalmam sincs,hogy mikor írtam utoljára..De azt tudom,hogy több,mint egy hete,tuti..
Igazándiból ha akarnám sem tudnám összegezni hűen azt,hogy mennyi minden volt, de íme néhány kiragadott morzsa:
-Nagy erővel készültem (2 csapattársammal egyetemben) a Bethlen történeti versenyre.
Ezt a 9-edikeseknek rendezik,kötelező az osztályban megírni a selejtezőt,és ebből páran bejutnak a döntőbe.Nos,nekem az első helyen sikerült továbbjutnom.(Megjegyzés: Ha nem sikerült volna jól, akkor karó lett volna a jutalma-ezért muszály volt belerakni apait-anyait) Ezt a lehető legnagyobb szerencsétlenségnek tartottam sokáig, de tegnap egész másként gondoltam,amikor a végén megtudtuk,hogy miénk a 3-madik hely.Ez azért nagy dolog,mert sokan voltak (6 osztály van az évfolyamban), mindenki tudott,és hosszú volt(3 órás) a feladatok meg nagyon nehezek(5-6 papír,illetve szóbeli..)A szóbeliknél meg mind én voltam, mivel nem voltak hajlandóak kiállni a csapattársaim (nem is csodálom, rögtönözni kellett egy beszédet,melyet Futó Mihály mondhatott volna el,meg stb)
-Az a rokonom még mindig korházban van,és ráadásul kiderült, hogy el is tört egy-két csontja..23 napja van bent.
-Sokat kellett tanulni, itthon is volt dolgom..
-Kamarazene,meghallgatás... Szerdán volt a területi meghallgatás a zenesuliban,mert jövő héten lesz a megyei Kortárszenei verseny.Bejutottunk..Jól sikerült, de sok meló van addig is még vele...
Talán lényegében ennyi,ami történt velem. Kicsit talán szét is csúsztam a napokban, de azóta minden rendben van..Csak egyszerűen kicsit sok most.:)
Ha a mai napom akarom jellemezni,akkor az megint hosszú lenne..És lehet hogy már így is unjátok..De az a lényeg,hogy ma kell még 2 helyiséget rendbe tenni,+tanulnom+bemenni a korházba...Ilyesmi.Mert holnap megyek Szebinreeeeeeee!.') Annyira örülök! Már várom...:)
És köszönöm Orsi,hogy tartottad a frontot..meg mindent.:)

Nincsenek megjegyzések: