Pipa

2009. február 19., csütörtök

CD, illusztrálás, stb

A gyülekezetünkben csinálunk egy gyerek cd-t a gyerekkórussal.
Már felénekeltük az énekeket, most van a szerkesztés, vagy hogy mondják:-)
Lesz a cd mellé egy kottafüzet is, amit ki kell dekorálni, is itt jövök én is szóba, mint "illusztrátor"...
Már kész vannak a képek meg minden, apa beszkennelte, és most csinálják a kottafüzetet.
Fura érzés, még sosem volt ilyen ...hmm...komoly munkám. :-)
Hát akit érint, az majd meglátja milyen lett, akit meg nem, az is. :D
Livi nem jöhet sűrűn nethez, mert sajnos, és így én fogom a blog színvonalát a fellegekbe emelni.
Rám hárult a feladat, mit csináljak...
Most pedig, mennem kell, holnap kémia doga, és ezt jól akarom megírni.
Ja meg angol.
:D

4 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

én is szeretnék majd cédét:)

LisTib írta...

Azt hiszem, bele kell gyorsítanom kicsit a szerkesztésbe (énekesfüzet), mert Orsi szorgalmasan elkészítette "illusztrációit", és lehet(!), hogy a CD is készen lesz a jövő hét végére. (köszönjük az Úrnak!)

DuLittle írta...

De jóó:) Már nagyon kíváncsi vagyok rá,milyen lett,infókat már halottam:)Szívárognak a hírek..Még a premier elött?:D

pompom írta...

Hmm...megvannak a magad kapcsolatai igaz?
:D
De nem sokára meghallgathatod a cd-t. :-)