Pipa

2010. március 19., péntek

Stop

Nos, itt az ideje írnom, úgy érzem.
Fogalmam sincs hogy mit írjak. De azért valahogy csak megpróbálom elkapni a fonalat.
Kezdem mondjuk kedden, amikor mentem suliba..vagy egy kicsit hamarabb..este nem nagyon tudtam aludni, aztán a buszon rosszul éreztem magam, úgyhogy pont kibírtam a buszutat, s amikor jöttem le a lépcsőn már sötétült a világ..nos, mondanom sem kell, hogy egy hercehurca után feltettek a leghamarabbi buszra.
Ezután rám volt kötve hogy muszáj pihennem, ugyanis nekem ez kicsit nehezemre esik. De azért eltelt valahogyan ez a pár nap, amikor itthon voltam. Puskin: Anyeginnal sikerült végeznem, de ezt már facebook-on pár leleményes hozzászólásomból tudhatjátok..Orsi...főleg te :))
Nos, az előttem álló 7vége tökéletes alkalom lesz arra, hogy mindent bepótoljak, felkészüljek egy matek, irodalom, föci,töri tz-re, megírjak egy fogalmazást, illetve 4 másikat. Ez szerdáig el kell végeznem, úgyhogy most nagyon nincs is időm a pörgésre". Azért érdemes azt is átgondolni a hozzám hasonló temperamentummal rendelkező egyéneknek, hogy hol a határ.
Érdekes, úgy tűnik, hogy még ezt is tanulni kell némelyeknek. Nem vagyok könnyű eset,még jó, hogy Isten ilyen türelmes.:)) ((:

Nincsenek megjegyzések: