Pipa

2010. március 19., péntek

Jubileum-avagy az 500. bejegyzésss!

Nos..Fogalmazzunk úgy, hogy most már mi öreg motorosoknak számítunk a blogolók népes hadseregében. Néha nagyon nehéz rávennie az embernek magát hogy írjon valamit,néha meg jön az ihlet,és le se lehet állítani.
Olyan jó vissza-visszakandikálni a régebbi bejegyzéseinket,örömeinket, nehézségeinket (sulii) olvasgatni.
Általában ilyenkor illik valami statisztikát is írni.Nos, csinálok egyet.Ez a bejegyzés a blogunké.
Egészen meglepő számomra, amikor azt látom, hogy nyár óta már 3283x nyitottuk meg a blogot (én raktam fel a naplementés design-nel még nyáron a számlálót, ezért mondom, hogy onnantól számol). Ami még furcsább, hogy Buenos Aires (Argentína),United States,Unknown,France,Netherlands,Germany,Slovakia,Romania,Moscow-Russia,Bombay-India, Vietnam (3 település),Sydney,és egy másik Ausztrál városban nyitották meg a tevi-lisát, nem is szólva arról a sok magyar városról...na ennyit a helyesírási hibáimról..mondjuk én mindig mintha magamnak, meg Orsinak írnám a bejegyzéseimet, és nem nagyon gondolkodok azon hogy ezt más is látni fogja..:)
Van egy meglepi statisztikánk Orsival nektek- hűséges blogolvasóinknak. Ezt még nyáron csináltuk meg Orsival itt Szentesen (amikor dolgozni akartunk,és Balázs is itt volt) és nagyon sok szép élményünk kötődik ehhez. Az általános műveltségre voltunk kíváncsiak természetesen a számunkra lényegesebb dolgokban.


A kérdések a következőek voltak:

1, Mi a klarinét és az oboa, mik a jellemzőik, sajátosságaik,hasonlóságaik?
2,Mikor volt az 1. vh?
3,Ki írta a Himnuszt?
4, Kik a baptisták?
5, Mi az a 3 dolog amit magaddal vinnél egy lakatlanszigetre?

8 embert(tulajdonképpen 9-et) kérdeztünk meg.

-2 lány (akik velünk egykorúak voltak nagyjából) válaszai:

1, Tudták h hangszer mind2, de azt hitték h a klari az fuvola, az oboáról meg azt tudták h fafúvós
2, 1848, 1852 körül volt :))
3, valami Kölcsey
4, fogalmam sincs,valahonnan rémlik
5, Telefon, barát, fürdőruha

-1 töritanár, kb 20-30 év körüli nő

1,fúvóshangszer, különböznek: hangnem és kinézetben,nádsípos, billentyűzet, fémből-fából
2, 1914-1918
3, Kölcsey
4, felnőtt korban keresztelkednek
5, rádió (külvilággal való kapcsolat), telefon (segítséget), festéket (személyt ilyen helyre semmiképpen nem vinne, mert az neki is rossz)
-2 nő tartózkodott

-20-30 éves srác:

1, fúvóshangszer, nincs különbség
2,1912-1914
3, Kölcsey
4, "Fingom sincs"- elnézést, szó szerint ezt mondta
5, kaja, társ, telefon

-10 éves fiú
1, hangszerek, a klarit a trombitához, az oboát a furulyához hasonlította (tehát a trombitát és furulyát sem tudja)
2, 191..- 194... -ig
3, Kölcsey
4, nem tudja
5, nő, ház, autó

- 80-as néni

Igazából nagyon gyanakvóan tekintett ránk, mindenre nem-mel felelt, és amikor Orsi odahajolt, és megkérdezte h kik azok a baptisták (direkt kihangsúlyozva minden betűt,) ő csak annyit felelt: Miii, a BaXisták???????Ekkor úgy éreztük hogy elköszönünk, és megköszöntük a részvételét :) Egyébként szerintem aranyos volt, szoktam látni néha-néha,és mindig eszembejut..
-50 éves nő:
1, fúvós, klari fafúvós, semmi mást nem nagyon tudott mondani
2, 1916-1918
3, Kölcsey
4, Egyház, hogy mibe hisznek nem tudja
5, Gyógyszerei, könyv és víz

-25 év körüli srác:

1, hasonlóak mint a furulya (megjegyzem, itt nézzétek meg az 5-re adott válaszát)
2, 1914-1918
3, Kölcsey
4,-
5, mobil, bicska,gitár

Szerintem meglepően érdekes volt. Egy dolgot kijelenthetünk: 100%-ban tudták hogy ki írta a Himnuszt, általában azért elég jól elhelyezték az 1. vh-t is, a hangszerről, és a baptistákról alig tudnak valamit, és a 3 számukra fontos dolog szerintem meg nagyon érdekes és muris, mert elárul egy-két dolgot az adott személyről.
Nekem pl nem jutna eszembe sok dolog innen, és másnak meg mégis..különbözőek vagyunk,mint ahogyan a vélemények is.
Kifejezetten kíváncsi vagyok a véleményeitekre, mit csináljunk másképpen szerintetek, mi az ami a legjobban érdekel benneteket, kritikára, esetleg bátorításotokra.. (csoda ha egyáltalán valaki eljutott eddig az olvasásban : P)
Írjatok akár csak egy sort, csak írjatok. Legyen egy kicsit beszélgetős ez a bejegyzés!:)

5 megjegyzés:

pompom írta...

Észre sem vettem! 500.!
=))
Hát eltelt az idő. 2 éve kezdtük el?
Akkor én is visszanézem, miket írtunk régebben, érdekes lehet...

Ez a kis közvéleménykutatás vicces. :D

DuLittle írta...

aham, 2 éve:) Én nagyon jókat szórakoztam miközben nosztalgiáztam a bejegyzések között..viccesek:)
Na hát közvéleménykutatás meg szerintem élmény volt, örülök h bevállaltuk..de már az is milyen régen volt! De jóó lenne ha el tudnál jönni a tavaszi szünetben! Mi várunk szeretettel ;)

Dominik írta...

Gratulálok az eddigi 500 bejegyzéshez. *írt egy sort*

DuLittle írta...

Igen Dominik, nagyon köszönjük. Tudod, te úgy mondanád, hogy : fantasztikus :)) (ez egyike a jellegzetes szavaknak, de ezt már mondtam:)

Berta írta...

ez a közvéleménykutatás nem semmi XD .
nagyon vicces. Az hogy vki nem ismeri a baptistákat még elmegy. Hát a hangszereket sem, az már kicsit fura, bár nem lepődtem meg azok után, h vki a fuvolát vérnyomásmérőnek hitte, stb. Erről tudnék mesélni. De szerintem az már durva, h az 1. vh-t sem tudják! (tisztelet a kivételnek) Főleg az, aki 1848-ra tippelt.