Pipa

2010. március 12., péntek

Dávid és Góliát musical-képekkel


Még nem írtam a musical-ről, pedig már viszonylag rég volt...
Lehet, hogy sokan nem is tudják, de a gyülekezetünkben készültünk egy gyerek operával, vagy musicallel, ki hogy hívja.
A darabot Révész Laci írta, a címe: Dávid és Góliát.


Már télen elkezdődtek a próbák. Először külön a gyerekkórus, a zenekar, azután meg együtt.
Nem könnyű megtanítani ennyi gyereknek kívülről a darabot úgy, hogy ha izgulnak akkor se felejtsék el, de szerencsére otthon sok szülő gyakorolt a kisebbekkel.
Meg a nagyobbakkal is =)


Itt látható a kórus, a zenekar és anya egy része.=)
Voltak olyan kedves anyukák, akik megvarrták ezeket a korhű ruhákat, szerintem nagyon aranyosak lettek.
A zenészeknek nem jutott =(
De viszonylag hamar túltettük magunkat rajta... :D


Ez vagyok én, oboázás közben...


Itt épp Sámuel énekel, akit Zsiga alakított.


Berta csellózott, meg Balázs csak ő nem látszik.
A próbák vége felé végelfáradásunkban egymás hangszerén játszottunk, a vonóval oboáztam, Berta meg az oboámat használta vonónak...
Hát... :D


Apa, mint Góliát. Meggyőző volt.


Sámuel felkeni Dávidot. Nagyon szép jelenet.

Isai fiai. Színfolt voltak a darabban, a nagyobb fiúk...

Nincsenek megjegyzések: