Pipa

2010. március 12., péntek

Kifújhatom magam

Nos. Vége a hétnek minden nehézségével,rohanásával, furcsaságával, meglepetéseivel együtt..(most természetesen a hétköznapokról beszélek =)
Most estem haza zenekarról..és már rég aludnom kellene. Minden energiámat kifújtam magamból. Annyira bírom, alig birok péntek esténként elbotorkálni zenekarra,mert annyira kómás vagyok, aztán mindig úgy feltuningol h szólózni fogok, főként ha blattolok és még egy másik hangszeren is fújják mellettem-tehát uniszólóban kellene Borival fújnom a szólót-- hogy az alvás felejtős témává válik még egy időre.
Ezért írok most.:)
Illetve meg mert sikerült a 7végémet igen programdúsra szerveznem.
Nővérem ma elment Ceglédre, így felbátorodtam, és elhívtam 2 vendéget is holnapra. Az egyik K,a másik az osztálytársam L. Reggel 9:30-ra jön K, akit nagyon szeretek, és örülök h vére eljön, aztán elmegy 13:00 körül, majd jön L olyan 13:30-ra. L az osztálytársam, aki alapvetően az osztályunkban az a figura, aki teljesen elkülönül, így én kihívásnak éreztem azt, hogy összebarátkozzunk. Nagyon nagy dolog lesz, ha holnap eljön, szerintem ilyet még nem is csinált soha hogy buszra szált egy barátnőért. Természetesen nagyon kedvelem őt is.
Aztán felpattanok L-lel a 16:25-re és egészen Szegedig meg sem állok, ugyanis szülinapozós ifi lesz,és Zsófi elhívott magukhoz h ott aludjak..ez csak azért lényeges, mert így akár 23:30-ig is maradhatunk, míg ha hazajönnék 20:45-kor már utaznék.
Tehát ennyit az én pihenős szombatomról..de ez nekem így jó. Csodás hétvégének ígérkezik, tényleg kifújhatom magam.
Orsi, nagyon örülök hogy kiraktad ezeket a képeket a musicalról, élő közvetítésben is nagyon jó volt, hát még élőben,ott a helyszínen milyen jó lehet!:)

Nincsenek megjegyzések: