Pipa

2010. március 19., péntek

Láttátok a filmet is?

Nos azt hiszem, hogy igen kevés ember van, aki nem ismeri a Legyetek jók, ha tudtok.. kezdetű éneket. Én például erre ballagtam az oviban, és emlékszem, amikor felelősségteljesen átvettem a kis ajándékomat a színházban az a gondolat járt a fejemben, hogy én most aztán milyen nagylány lettem..mennyire hiányozni fog az ovi, a barátok, ki kell lépnem egy új, akkor még ismeretlen világba.Mivel a magyar szöveg nagyjából ez, ezt a hatást keltette bennem, ám az olaszul tanuló rendkívül szorgalmas diákok billegetni kezdik a fejüket amikor belepislognak az eredeti szövegbe,ugyanis..ennek az éneknek a szövege valójában egy hívő ének, csak hát Magyarországon ezt az éneket a kommunizmus idején fordították, amikor is mindenki tudja, hogy tabu volt..

De ez már történelem, mindenki tudja.

Nincsenek megjegyzések: