Pipa

2009. december 12., szombat

színdarab, pótlás

Hát Livi, én is imádkozok érted!
Nem semmi megszervezni egy ilyen darabot!
Büszke vagyok rád...
Nekem ehhez nem lenne elég türelmem szerintem.
Nem lesz erről valami videofelvétel? :)

A Soproni versenyes beszámolómból pedig csak a lényeget hagytam ki:

Ez az egész nem sikerült volna, ha Isten nem lett volna velem.
Simán elrontottam volna, beteg lehettem volna (szinte az egész család beteg volt a verseny előtti héten!), egy nádam volt, és ha az szétreped... egész Magyarországot átutaztuk, és semmi baj nem történt, nem volt memóriazavarom, és Isten egy csomó helyzetben megnyugtatott.

Tudom, hogy sokan imádkoztak értem, ezért nagyon hálás vagyok, és igazából csak ezért sikerült! Persze én is sokat dolgoztam, de ez csak így működhet.

1 megjegyzés:

DuLittle írta...

Köszönöm Orsi.
A versenyed előtt én, most te bíztatsz..:)
Lesz videó.. megpróbálom majd felrakni youtube-ra...feltéve ha rájövök hogy hogy kell, és ki tudom várni azt a húszmillió órát amire feltölti.:)