Pipa

2009. december 3., csütörtök

Muzikális nap

ez a mai. Ugyanis Orsi ma indult az országos oboaversenyre,én meg Szegedre megyek egy hangversenyre klarinétozni. Nyilván össze se lehet hasonlítani a kettőt nehézségi szintileg, de az biztos, hogy ide is készülnöm kellett. Én azért megyek ma, mert aki a Megyei Kortárszenein kíválót kapott, azt meghívták Szegedre egy hangversenyre játszani.
Kivettek emiatt az iskolából is, bár úgy volt, hogy bemegyek az első 3 órámra,aztán változott a program.Elkísértem anyukámat orvoshoz reggel.
Holnap már péntek van. 5.-e. Ez azt jelenti hogy holnap lesz mikulás.. Osztályszinten is húztunk, kíváncsi vagyok hogy engem ki húzott.. idén valahogy mindenki olyan kis érett volt, hogy nem dumáltuk ki kit húztunk.. Életem első olyan mikulása, amikor az osztályomban a barátnőimnek sem mondtam el azt a bizonyos nevet.. Haladok,igaz?:)
Kezd karácsonyi feeling lenni körülöttem.. Én nagyon szeretem ezt, ugyanakkor annyira érzem, hogy ezzel (csillogással,előkészületek,zene,esti séta..kirakatnézegetés) mennyire el lehet úszni a valódi értelmétől.
Kaptam egy matek 5-öst. Ezt azért tartom fontosnak bejelenteni, mert ilyen a történelmem során igen régen történt. Jövő héten meg az egész eddigi anyagból tz-t írok.
Szóval most nagyon várom az elkövetkezendő időszakot, sok dolog fog történni.
És Orsi eredményét is nagyon várom.:)

1 megjegyzés:

Módi Noémi írta...

Gratula a matekhoz, minden jót!