Pipa

2009. december 22., kedd

Haw

Most már tényleg illett írnom..:)
Amióta nem írtam 14X előadtuk a színdarabot (amit említettem) ,voltam Csongrádon, Kecskeméten, klarinétoztam is Csongrádon, meg Szentesen a gyüliben.
Tegnap takarítottam, klarinétoztam(órára mentem), elmentem tesómékhoz, és játszottam a gyerkőcökkel..:) Vázlatosan nagyjából így nézett ki az eltelt idő..Meg természetesen elég sokat éjszakáztam, mert nagyon nehéz volt ez a hét..ja meg le is betegedtem..haza is kellett jöjjek suliból..:) De már minden rendben.
A vasárnapi napom (azaz a kecskeméti utazás) az egy valóságos túlélőtúra volt..rendesen megfűszerezve próbákkal.
Reggel 6 után jön nővérem, hogy annyi haw esett, hogy szerinte ne induljunk útnak..én bőszen bólogattam a puha ágyamból..aztán 7:55-kor felhívja az ismerőseinket akik ugyancsak át akartak menni,és kiderült, hogy ők elmentek azzal a reggeli busszal..DE! még mi is elérhetjük a 8:10-est..nosza neki, kipattantam az ágyamból,és 10 perc alatt elkészültünk.
Aztán Félegyházán kisebb szívroham jött ránk,amikor úgy tűnt, hogy csak elég sokárra jön a busz..(ehhez még társultak a takarítónéni sztorijai,miszerint a buszok lefagytak,a járatok 1,5 órát csúsznak..) De aztán mégiscsak megérkezett a busz.."Leszállunk" a buszról, (ez sem volt zökkenőmentes, de ezt nem mondom el:D )és rájövünk, hogy tulajdonképpen fogalmunk sincs merre kell menni..45 perces kolbászolás után eljutottunk az imaházba..az istentiszteletről lecsúsztunk,az ifire beértem..
1,5 óra elteltével indulni kellett..megérkezik a busz..és mit látunk?? Nem fogunk felférni..du. Szentesen istentisztelet, a kövi busz meg nagyon későn jön..és végül olyan egymásnakdőlősen pont felfértünk...igaz Laci szólt, hogy ne nézzük az utat,jobban járunk..enyhén balesetveszélyes volt amit a sofőr csinált..Kiskunfélegyházán átpattantunk egy következő buszra,és elfagyva, lecsúszva a szentesi klaripróbáról hazaestünk.
És mondhatni az istentiszteleten leblattoltam a jéghideg hangszeremmel az énekeket.
És mégis olyan áldott nap volt! Jó volt megismerni velem egykorú, hívő lányokat..találkozni Szilvivel.. Programdús volt ez a vasárnap, és nagyon örülök, hogy Kecskeméten,és Szentesen is voltunk.

Nincsenek megjegyzések: