Pipa

2009. december 22., kedd

Karácsony

Na jó, nem kerülhetem el a karácsonyi bejegyzést...

Ablakom párás ködén keresztülmerengve hófödte gimnáziumtetőt látok, mellette komor, égbe nyúló, szakadt fákat, melyről egy-két megtévedt fonnyadt levél hulldogál alá a plattyadt, olvadó, barnásszürke hólébe, mely miatt együttesen mondhatjuk: fehér karácsonyunk van!

Most nem tudom, hanyadika van, de csütörtökön karácsony este, és addig én nem nagyon fogok géphez jönni... Talán csak egy kicsit.

Egyébként várom ezt a karácsonyt. Ez most más egy kicsit, mint a többi.
Tegnap egy olyan jót szánkóztunk, mint már régen nem. Majd lesznek képek, esetleg video is...
Bár lehet hogy azt hang nélkül kellene publikálni. Főleg azt a videot, amikor Amival lesiklunk a gátról, egyenesen az árokba...

:D

sZenteste sem leszünk otthon a családdal, mert délelőtt ünneplünk, délután pedig az imaházba megyünk, azokkal ünnepelni, akik amúgy egyedül töltenék a karácsonyt.
Erre az alkalomra holnap fogunk szórólapozni, meg sütit osztogatni.

Egész délelőtt azokat csomagoltuk itthon. De már nagyon várom! Remélem lesz, aki eljön, bár ez elég valószínű.

Jól elfáradtam...
És most kezdhetem az ajándékokat csinálni, mert egy picit le vagyok maradva...

Majd teszek fel pár képet, hogy kinek mit adtam.

És abba is belegondoltam, hogy ebbe a nagy készülődésbe el ne vesszen a lényeg.
Neki akarjuk megköszönni, hogy olyan lett, mint mi, csak miattunk.
Nehéz felfogni, főleg úgy, hogy már kb húszezerszer hallottam.
Jézus születését legalább 5x annyiszor olvastam, mint ahány éves vagyok...

De fontos, hogy mégis megköszönjem Neki azt, amit tett, mert ezt nem lehet elégszer.
Miatta van minden, és remélem tetszeni fog Neki, amit kap tőlem. És tőlünk.

2 megjegyzés:

Berta írta...

Ámen.... Erre csak ezt tudom mondani. :D Nemsemmiszövegedvan.

DuLittle írta...

De még milyen szövege van!:)
Őszinte és jó a stílusa:)