Pipa

2009. december 29., kedd

Hát nagyjából ennyi

Íme a folytatás:)
Szóval 25-re terveztük a nagy meglepit nővéremmel: Elmegyünk Békésre imaházba,és közben még oda is tudom adni az ajándékomat Orsinak. Erről csak páran tudtak (hogy megyünk,) szóval meglepőek voltunk:) De előtte még Orsi szülei elhívtak, hogy aludjunk is ott (elvileg gyors hazajövetelt terveztünk).
Szóval 25-én reggel ébreszt nővérem, hogy kelés van! Na nagy nehezen kikászálódom az ágyból..és kopposan elkészülök..elindulok a buszmegbe..Ajándéklengetve, tudjátok, olyan kislányosan:) Erre mi történik? Megadja magát a dísztasak:) Minden szétrepült,pont a busz hátamögött:)(azért most már vigyázok arra,hogy mekkora ajándékot bír el egy ilyen tatyó). Velem egyszerűen mindig történik valami.Ehhez minél hamarabb hozzá kell szoknom.
Szóval elmentünk imaházba, Durkó István szolgált. Nagyon jó volt, és annyira örültem annak, hogy ennyien szolgálnak!Aztán beszélgettünk Orsival,megtörtént az ajándékcsere-bere. Tőle A viskó c. keresztény bestsellert kaptam, amire őszintén nagyon kíváncsi vagyok,mert nagyon megosztó vélemények vannak róla.
Délután Tibi bácsi szolgált, és itt is annyi bizonyság,ének,vers volt.Nekem ez kicsit új, mert nálunk sajnos ebből hiány van.
Aztán néztünk egy filmet,beszélgettünk,és elaludtunk.És 26-án indultunk is haza.
Hazaértem,és elhívtam Szilvit.Mit mondjak? Egy bő 6 órát beszélgettünk. Nagyon kellett..!!!:)
Ez a vázlat.:) Sokat gondolkoztam, filmeztem..Igyekszem Istennel minél több időt eltölteni.Szükségem van rá.Kiolvastam a Bruchko-t is.:)
Egyszerűen röpülnek a napjaim.Hát nagyjából ennyi.:)

Nincsenek megjegyzések: