Pipa

2009. december 27., vasárnap

Lívia karácsonyi beszámolója

Tartalmas egy karácsony volt az idei..Múlt idő, ugyanis sikerült 27-re feljutnom netre, hogy nektek is elmondhassam e jeles napjaimat.
24-én reggel úgy 10 óra tájban keltem fel..természetesen addigra már mindenkit felköszöntöttem karácsony ügyben, még úgy 00:15 perc körül. Párukkal telefonáltam is, Orsolya esetében sszmsz volt..szóval van indokom a kései kelésért.
Természetesen miután az egész ház takarításának a végéhez jutottam úgy 10:50-körül, felhívtam Orsit..És hát kissé elhúzódott a beszélgetés..mert 11:25-kor indult a busz. 11:25-kor indultam el itthonról:) 30-ra kiértem a buszmegbe..és nagyon szorgalmasan imádkoztam Istenhez, hogy tegyen valami csodát..Állítsa meg az időt, vagy a menetrendet tolja el pár perccel későbbre..végülis elég jól kezdődött a karácsony reggelem:D
Nahát a buszmegállóban állok,és mondom megnézem már mikor megy a busz,mert reménység volt bennem. Erre mit látok??? 11:35-kor!!!!! Nem is 25-kor! Pont most változott a menetrend..Hálás vagyok érte Istennek!Na ezek a hétköznapi" csodák.
Miután eljutottam apukámhoz és megvolt a híres-neves étkezés is jött az ajándékátadás..sokkal több dolgot kaptam mit amire számoltam..közte egy drága farmert is..Ránéztem, és igen furcsán kezdtem magam érezni..kezdtem ugyanis rájönni, hogy az én combom térfogata több,mint amennyi ebbe a farmerbe beleférhetne..na ezt nevezik cikinek..Álltam,néztem..Próbáltam tapintatosan közölni, hogy szerintem nem lesz jó, de hát azért felpróbálom..(az esélytelenek nyugalmával). Természetesen a térdemig fel is jött a farmer, aztán elmondtam, hogy nekem a szándék a fontos.És örülök a többi ajándéknak is, meg a pénznek is.
Egy filmnézés után jött értem kocsival sógorom,és mentem a családi találka2 helyszínére, ahol anyukám,2nővérem,sógorom,sógor szülei,és természetesen a picúrok voltak:) Nagyon jól éreztem magam.Igazi családi találka volt.
Odaadják az ajándékot..Látom, hogy valami nagy.Na mondom újabb ruhákkal bővülök,tök jó.Kibontom,mit látok?? Egy laptop.
Igen.Körülbelül 5 percig egy kukkot sem nyögtem ki.Nem került nekik olyan sokba,(sógorom révén)de hát azért ez mégiscsak! Aztán kaptam még 4 könyvet,amikre már nagyon rég vágytam.Majd közlök ezekről is még információt, de már így is olyan hosszú lett ez a bejegyzés, hogy jobban jártok ha ezt most elhalasztom.
Aztán 25-én mentünk reggel Orsiékhoz..meglepni az én drága barátnőmet,és meghallgatni az istentiszteletet,mert itt Szentesen nem volt.Ez egy külön sztori, külön bejegyzést érdemel:)
Folytatása következik:)

Nincsenek megjegyzések: