Pipa

2009. december 24., csütörtök

Hogyan telt Orsolya karácsonya?

Noshát.
Boldog Karácsonyt kívánok neked!

Ez a mai nap nem semmi volt.
Délelőtt ünnepeltünk, mert délután a család nagy része elment az imaházban tartandó (jelenleg is tart) karácsonyi ünnepségre, ami elsősorban azok miatt van megrendezve, akik egyébként egyedül ünnepelnék a karácsonyt.

Én itthon maradtam a kisebbekkel, akik most épp a "Túl a sövényen" c. fantasztikusan értelmes és humoros mesét nézik. Jajj nekem!

Így maradt pár percem írni is.

De kicsit előreszaladtam. Hol is kezdődött minden?
Ja igen, hajnali negyed 8-kor arra ébredtem, hogy megfáztam, de a galérián sajnos 1 db papírzsepi sincs.
Így elég gyorsan sikerült fölkelnem, leviharzottam a galériáról, és szereztem 20 zsepit.
Fél óra múlva csörgött az ébresztőm.

Tehát hivatalosan is felébredtem, reggeli teendők, stb stb.

Azután összegyülekeztünk a konyhába, hogy megbeszéljük kedves szüleinkkel, mi lesz aznap pontosan.
Reggeliztünk, vagyis én igazából elfelejtettem reggelizni... na mindegy.

Kiderült, hogy még gyorsan ki kellene takarítani a nappalit, ahol a karácsonyfa áll, meg "azt a helyet".
A nappalit Berta villámgyorsan lestoppolta, mivelhogy ő "azt a helyet" nem tudja kitakarítani. Hogy miért nem, az örökre rejtély marad.
Laura meg én maradtunk. Körülbelül ugyanannyi kedvünk volt "azt a helyet" takarítani. Végül megesett rajta a szÍvem, és bevállaltam.
Tehát fülhallgató be, szivacs, fertőtlenítő, és hajrá!
Hallgattam a Mike Duót, az énekeikből sok bátorságot nyertem, így hipp-hopp elkészültem, és végre kijöhettem "arról a helyről".

Vicces. De így legalább elszaladt az idő, amit idegtépő várakozásban kellett volna töltenem, hogy vajon mit kapok karácsonyra.

Összegyűltünk a karácsonyfa alatt, és apa olvasott a Bibliából, majd imádkoztunk. És az elején énekeltünk is, csak sikerült kiválasztanunk egy olyan éneket, aminek csak az első versszakát tudtuk pontosan, a másik kettőnél meg impróztunk. =))

Utána mindenki megkapta az ajándékát, mindenki örült neki, Barnus egy kicsit lassan dolgozta fel a sok ajándékot, amit kapott. Gréti megkapta a gyöngyeit, kreatív készletét meg mindent. Mi lányok kaptunk egy hajvasalót (!!!!!!!!! :D:D:D:D) =), meg még sok mindent. Kaptam egy pink manikűrkészletet is.
:D

Ennek örömére kivasaltam Laura meg berta haját is.
Nagyon jól áll nekik. =))

Úgyhogy vidáman telt a karácsonyunk, mint mindig. És még csak most kezdődik...
:)

Nincsenek megjegyzések: