Pipa

2009. június 28., vasárnap

Na akkor

Na akkor én is firkálok valamit:) Épp most ment el Bazsi a géptől...
Szóóval ahogy írta is az én drága Orsolyám tegnap igen hosszú esténk volt.. Az a háromnegyed10-es futás igencsak jól esett. Mondjuk meglepett, h milyen jól fut Balázs, én meg megpróbáltam tartani a tempót..Háát.. Elfáradtam..
Bár ez nagyon nem csüggesztett el, mert utána még egy filmet is megnéztünk.. Aztán már tényleg kidőltünk.
Most elhatároztuk, hogy átruccanunk Csongrádra a Körös-torokra.. Szakad az eső, (vagyis most abbahagyta) másszor meg eláll.. De minket nem zavar. Felfegyverkezünk, és elindulunk, ott meg megeszünk egy pizzát. Szóval mára is megvan a program, után megyünk gyülibe, azt követően meg dvd-t nézünk. Úgyhogy mindenkit megnyugtatok, Orsiék még épek és egészségesek, és jól is érezzük magunkat:)

Nincsenek megjegyzések: