Pipa

2009. június 18., csütörtök

És íme: Visszatértem!

Sziasztok!

Hosszas csend után végre megint van internetem..
Először is, látom változik a blog:)
Nos, eddig igen sok dolog történt velem, megpróbálok pár dolog közzétenni..:)
Másodszor: most beteg vagyok..
Vagyis kb 2 hete, csak kisebb-nagyobb hullámokban éreztem, és ezen, a vakációs héten sikerült végre elmennem orvoshoz. Tőle megkaptam eddigi legnagyobb antibiotikumomat.Mondtam már, h ezek a gyógyszerek egyre nagyobbak?
A változatosság kedvéért az előző héten voltam Fül-orr gégészeten, Audiológián. A mostani héten háziorvosnál, aztán fogorvosnál, aztán megint fogorvosnál, aztán megint háziorvosnál.
Nincs fehérköppeny szindrómám, de most már tényleg nem szeretnék találkozni eggyel sem.
A suli.. Amit az utolsó héten lehúztam, az egyedülálló volt az eddigi iskola-történelmemben.. Alvás nagyon minimális volt, de minden nagyon jól sikerült..De erről a tanévzáró után beszélek, addig ne igyunk a medve bőrére, ahogy tartja szép magyar mondásunk..
Tulajdonképpen sok dolog kavargott bennem ezen a héten.. Először is, jelentkezem egy XX századi modern kori történelem kurzusra ami fél éves.. Aztán a munka, mert ugye Orsiék nem sokára jönnek hozzánk, csak kérdés, h mikor indul a munka? Mert bizony, ezt nem lehet pontosan tudni, csak előtte..
Aztán idén nyáron több értelmes dolgot is szeretnék csinálni.. Kaptam 10 kötelező olvasmányt, emellé egy angol könyvet, és egy törikönyvet is ki szeretnék olvasni.. A törit és az angolt elkezdtem már:)
Egyébként nagyon szép időnk van.. Elkezdődött a vakáció.. Eleinte ha ebbe belegondoltam olyan kitörő öröm fogott el..nehéz volt ez a sulizárás, vágytam már a nyárra..És tessék,itt van!:)

Nincsenek megjegyzések: