Pipa

2009. június 9., kedd

1 minit

Itt ülök a könyvtárban.. Mivel otthon nincs net..
-Ma nem voltam iskolában, mert orvosokhoz kellett járkálnom..
Ebből sajnos az következik, hogy nem voltam a történelem dolgozaton (Róma..)
Ez önmagában még annyira nem is lenne rossz, csakhogy a tanár bejelentette (ma a többieknek) hogy Dudás Lívia holnap írja a dolgozatot. Reális, csakhogy az a bibi, hogy holnap egy reneszánsz tz-t is írok, illetve egy angol tz-t is. Alvás nem tudom mikor lesz. Lehet de.-t:)
Aztán, hogy ne unatkozzak csütörtökön írok egy matematika éves dolgozatot, amin az év végi jegyem igen erősen múlik. Ezzel sem lenne gondom, ha nem tegnap tudtam volna meg, és nem e két jegy közt kéne válogatnom. A csütörtöki napom egy ECDL vizsgával végződik..
Közben lesz még pár programom, mint pl Zenesulis tanévzáró..
Unatkozni nem unatkozok, inkább teljesen a suli körül mozgok,és igen erősen tartok az egésztől. De bízom Istenben, hogy meg fog segíteni.. én megpróbálok mindent beleadni.
Úgyhogy ez az oka az én írás szünetemnek.
Diákok..Kitartás...

Nincsenek megjegyzések: