Pipa

2009. június 28., vasárnap

címerezés, szalonnasütés, és a többi

Nemsokára megyünk címerezni Livivel meg öcsémmel...
Csak sajnos az időjárás sajnálatos módon ehhez még nem járult hozzá, ennélfogva a kukoricán még nem nőtt ki a címer.
Sebaaj, mi itt jól érezzük magunkat Liviéknél, aztán lehet, hogy még dolgozni is fogunk valamikor...:-)

Tegnap is voltunk egy házi alkalmon, ahol szalonnát is sütöttünk. Én nagyon jól éreztem magam, meg ahogy észrevettem, mindenki.
Jót beszélgettünk, finom szalonnát sütöttünk, szóval nagyon jó volt...eltekintve attól az apróságtól, hogy szénné égettem a virslimet...

Utánna elmentünk futni (kb este fél 10-kor). Illetve Balázs és Livi, mert én folyamatosan csuklottam, úgyhogy a program ezen részét kihagytam.
Ott álltam egyedül a tömbházak közt, míg vártam a sportmániásokat.. Tanúja voltam, amint 2 lányhoz odamegy egy nő, és apró csomagot csúztat a kezükbe, majd a lányok is neki...
Sajnáltam őket.
Aztán elkezdtek engem nézni, de akkor Hála Istennek visszaértek Liviék...
Hát...érdekes volt...

Kíváncsi vagyok, mi van otthon... ja igen, most imaházban vannak...itt Szentesen csak délután 4-kor van alkalom.
Hát akkor ennyit mára.

Nincsenek megjegyzések: