Pipa

2009. június 20., szombat

Aha, persze

Hát igen.. Ennyit a mi Orsolyánkról: Diétázik. Ha ő diétázik,akkor nekem fogyóznom kéne szerintem :P
De nem fogok.. Viszont egyáltalán nem csinál hülyeséget, én se nagyon figyelek az egészséges étrendre, úgyhogy augusztus első 2 hetében én is nekiesek egy ilyennek, illetve minden nap sportolás.. Mert most még amíg beteg vagyok ilyen dolgot biztos nem csinálok, azért őrült sem vagyok.=)
Viszont Tevi az az egy mondatod, ott a legvégén szemet szúrt:
"Ezért írta Livi az előző bejegyzésében, hogy fittebb leszek nála. Ez nem biztos."
Látszik h szegénykém nem látott már egy teljes hónapja:)
Na jó, csak viccelek.. De tényleg érdemes odafigyelni mennyi energiát viszünk be, és adunk le.:)
Viszont ez a cukrászdás ötlet egy diétában nem tűnik olyan szörnyűnek:P

Nincsenek megjegyzések: