Pipa

2009. június 20., szombat

Diéta, egészség :-)

Ok. Most következik a pótlás.
Már 5 napja csinálom az amerikai sikerdiétát. Eddig nem írtam róla, de most, hogy úgy látszik túl fogom élni, mégis megteszem.

Az okok:
  • NAGYON egészségtelen étkezési szokások (este9, fél 10-kor zsíroskenyérevés, ebéd után óránként evés, szóval az egészséges táplálkozásra nem sok figyelmet fordítottam)
  • nem sportoltam eleget
  • már anya szerint is elkezdtem hízni :-)
  • néha viccelődünk tesóimmal, hogy ki tudja jobban kidülleszteni a hasát, és az utóbbi időben én nyertem :-)

Ígyhát elkértem anyától a diéta leírását (ő már csinálta régebben 2-3 hétig), kitettem a hűtőre, és nagy reményekkel belekezdtem.
5 kilót szeretnék fogyni kb, meg sokkal többet sportolni.
Ez a diéta azért jó, mert úgy van összeállítva, hogy semmi sem ürül ki a szervezetből.

Ezt a diétát itt megtalálhatod : http://www.90naposdieta.hu/a-90-napos-dieta-leirasa--cikk


Ezen kívül tornázok minden nap...majdnem minden nap :-)
Ezért írta Livi az előző bejegyzésében, hogy fittebb leszek nála. Ez nem biztos.
Ma pont szénhidrátnapom van, úgyhogy este megyek a cukrászdába! Nem is olyan rossz! :-)

Nincsenek megjegyzések: